Zaprezentowany w grudniu ubiegłego roku, Skodę Fabię R5 „wersja 2019” może teraz ścigać się na najwyższym poziomie w rallye, krajowym i światowym, po uzyskaniu zgody FIA.
Główne różnice w tym rozwoju dotyczą bloku silnika z turbodoładowaniem o pojemności 1,6 litra. Elastyczność i dostępna moc wydają się być nowościami, które wnieśli inżynierowie z Mlada Boleslav.
Nowa pompa olejowa z nowym układem zarządzania hydrauliką, nowa pompa wody i nowy układ chłodzenia stanowią część tego przerobionego pakietu.
Zasuwa upustowa (lub zawór wylotowy) turbosprężarki jest sterowana elektrycznie, podczas gdy Skoda Motorsport poprawiła połączenie między wałem korbowym a alternatorem, aby zapewnić „zapewniają lepszą moc silnika podczas przyspieszania”.
Zmieniono elektroniczne zarządzanie silnikiem, skrzynia biegów zapewnia dłuższą żywotność niż w poprzednim modelu. Jeśli chodzi o klatkę bezpieczeństwa, Skoda Motorsport zastosowała standardy FIA obowiązujące w sezonie 2019.
Od chwili premiery w 289 r., po S5, sprzedano już 2015 Fabii R2000 we wszystkich wersjach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)