Lappi, Fourmaux, Solberg… Aktualizacja transferów w WRC

Podczas Rajdu Europy Środkowo-Wschodniej nie było żadnych zapowiedzi, ani nawet żadnego rzeczywistego postępu w sprawie przednich foteli muzycznych w WRC. Ale uważaj na stojącą wodę...

opublikowany 01/11/2023 à 10:14

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Lappi, Fourmaux, Solberg… Aktualizacja transferów w WRC

Czy Adrien Fourmaux znajdzie miejsce w Rajdzie 1 w 2024 roku? © Nikos Katikis / DPPI

Odkąd'Ott Tanak et Hyundai opublikowali swoje nowe zaślubiny, powoli poruszają się w szeregach, ale to nie przeszkadza w krążeniu plotek. Jedna z najdziwniejszych dotyczyła Kalle Rovanperä, ponieważ dała do zrozumienia, że ​​Fin będzie skuszony półprogramem. Ten ostatni nie poczuł się urażony, gdy zapytano go, czy to prawda. Kalle wolał potwierdzić, że będzie tam pracował w pełnym wymiarze godzin w przyszłym roku. Co wydarzy się w przyszłych sezonach? Nordyk zawsze powtarzał, że nie będzie miał długiej kariery, więc czy ten półprogram odbędzie się (jeśli w ogóle!) w latach 2025, 2026 czy 2027?

Podobny temat dotyczyła sprawy Esapekki Lappi. Odmawiając rozmowy o swoich pragnieniach na przyszłość, EP podtrzymał panujące wokół siebie zamieszanie. Fin już raz się odwrócił WRC (w 2020 roku, gdy był związany umową z M-Sport). Czy mógłby zrobić to samo jeszcze raz? Jeśli Hyundai go zatrzyma, czy będzie miał wspólny program z innym kierowcą? A który? Czy w końcu uda mu się rozegrać 13 rund w 2024 roku?

Cyril Abiteboul, dyrektor Hyundai Motorsport, chce skompletować swój skład przed rallye Japonii (16-19 listopada), a podczas Rajdu Europy Środkowej wolał zachować w tej sprawie dyskrecję. Na jego biurku leżą życiorysy Teemu Suninena, prawdopodobnie Dani Sordo i kogo jeszcze? W Niemczech umieściło kilka źródeł Adriana Fourmaux na tej liście, ale inni też ogłosili, że Francuz podpisał już kontrakt z M-Sportem z… Oliverem Solbergiem!

Wkrótce wynik?

Kilka minut z Richardem Millenerem, menadżerem ekipy angielskiej, pozwoliło nam zrozumieć, że sytuacja nie jest taka prosta, szczególnie dla młodego Szweda wspieranego przez konkurenta czerwony Byk…i promotor mistrzostw. Identyczne stanowisko zajmuje Pierre-Louis Loubet, który musi odbyć kilka rozmów z Malcolmem Wilsonem i jego partnerem, aby rozważyć przyszłość. Jeśli dziś wszystko wydaje się dość mgliste, wkrótce wszystko powinno się wyjaśnić. Nadejdzie czas, aby sprawdzić, które pogłoski były prawdziwe, a które naciągane.

CZYTAJ TAKŻE > Co by było, gdyby Pirelli zostało w WRC?

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz