Po dwóch udanych testach otwarcia o godz Rajd samochodowy Monte-Carlo i w Szwecji, odnosząc zwycięstwo na nordyckim śniegu, Jari-Matti Latvala i Toyota nieco bardziej ucierpiało na meksykańskiej ziemi, a Fin zajął ostatnie szóste miejsce, ze stratą ponad 4 stóp i 40 cali do zwycięzcy Krisa Meeke (Citroën).
Wyścig w Ameryce Środkowej był dla byłego kierowcy Volkswagena utrudniony przez problemy z przegrzaniem silnika i chłodzeniem hamulców.
Latvala uważa również, że ustawienia mechanizmów różnicowych w jego Yarisie WRC zasługują na bliższą eksplorację, biorąc pod uwagę Argentynę w ten weekend. „Nawet drogi są zwykle miękkie i piaszczyste, zazwyczaj jest dobra przyczepność, a ja pracowałem zwłaszcza w ustawieniach mechanizmu różnicowego.
Myślę, że nie były dla mnie najbardziej odpowiednie w Meksyku. To jest coś, co naprawdę chciałem poprawić w Argentynie i mamy teraz dobre rozwiązania. »
Podium jako cel?
Toyota ma nadzieję w pełni wykorzystać dane zebrane na meksykańskiej ziemi, aby powrócić na czołową pozycję w Argentynie po tym, jak w dwóch ostatnich rundach nie stanęła na podium.
„Dowiedzieliśmy się wielu przydatnych rzeczy z Meksyku, ze żwirem i dużymi wysokościami, co będzie przydatne dla Argentyny, analizuje szef zespołu Tommi Mäkinen.
Udoskonalamy samochód na każdym rajdzie, więc naszym celem jest kolejna poprawa w Argentynie. Myślę, że jesteśmy w lepszej sytuacji niż przed Meksykiem, więc możemy osiągnąć dobry wynik. »
W rundzie południowoamerykańskiej Toyota wystawi dwa Yarisy dla tandemu Latvala – Hänninen, a trzeci Fin, Esapekka Lappi, zadebiutuje w Rajdzie Portugalii (19–21 maja).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)