Od kilku miesięcy mnożą się pogłoski o składzie drużyn na 2022 rok. Jeśli chodzi o przyszłą siłę roboczą, są już pewne pewne fakty. Thierry Neuville et Ott Tanak ont signé il y a longtemps des contrats longue durée avec Hyundai et seront donc présents sur les 13 manches. Le flou demeure en revanche pour la 3e auto. Andrea Adamo continuera-t-il de faire appel à plusieurs équipages afin de bénéficier de l’avantage du terrain ou de la position sur la route ? Durant l’été, l’Italien avait laissé entendre qu’une association Dani Sordo/Oliver Solberg pourrait fonctionner. Les récentes frasques du Suédois ont agacé le patron. Au point de l’écarter ou de le cantonner dans la Rally2 pendant quelques mois supplémentaires ? Personnage étonnant, Adamo peut-il surprendre en ne prenant qu’un pilote ou introduisant un nom auquel personne ne pense ? Teemu Suninen est disponible, Andreas Mikkelsen aussi… La réponse devrait tomber bientôt tout comme chez Toyota.
Lappi wyznaczony w tym tygodniu?
W TGR Jari-Matti Latvala zawsze powtarzał, że jego priorytetem jest utrzymanie tych samych załóg, aby stawić czoła pojawieniu się hybrydy. Ponieważ Elfyn Evans i Kalle Rovanperä nigdy nie wyrazili chęci odkrywania innych horyzontów w obliczu zbliżającej się zmiany przepisów, istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że będą ewoluować wraz z nowym Yarisem z Monte-Carlo. Wspierany przez producenta Takamoto Katsuta również ma duże szanse na posiadanie programu, którego zawartość pozostaje do określenia. Niepewność dotyczy zatem 3e automatyczny. Sebastian Ogier nie chce już brać udziału w pełnych mistrzostwach. Chętny do punktualnego ścigania się zespół poszukiwał kierowcy na jego miejsce i wszystko wskazuje na to, że Esapekka Lappi dał podczas wyścigu pełną satysfakcję. rallye z Finlandii. Liczba jego występów będzie uzależniona od wskazówek Ogiera, ale EP powtórzył już, że opowiada się za harmonogramem z przerwami. Adriana Fourmaux n’est pas du tout sur la même longueur d’onde, mais sera-t-il confirmé cette semaine chez M-Sport ?
Trzy Pumy w 13 rundach?
Z trzech drużyn obecnych w WRC, Angielka jest tą, dla której jest najwięcej niewiadomych. Nie mając czołowego kierowcy, M-Sport jako jedyny zaoferował 3 miejsca, a lista pretendentów wciąż rosła. Wiele na to wskazuje Craiga Breena powinien w końcu dostać pełny etat. Sytuacja Gusa Greensmitha i Adriena Fourmaux jest niejasna. Biorąc pod uwagę inwestycję poczynioną w Francuza, zaskoczeniem byłoby, gdyby nie dostał się do zespołu, ale czy będzie na początku każdej rundy w Rally1? Czy będzie musiał dzielić swoje miejsce z Fergusem, który również chce kontynuować swoją współpracę? Czy oni również będą mieli pełny sezon, co oznaczałoby, że M-Sport wystawia trzy Pumy na wszystkich imprezach? W tym przypadku odpowiedź nie powinna długo czekać.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)