Organizator Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) ujawniło dane dotyczące oglądalności w sezonie 2018 we wtorek, 5 marca, w ramach Geneva Motor Show (Szwajcaria).
Francja, Belgia, Polska, Finlandia, Hiszpania i Japonia należą do sześciu największych rynków telewizyjnych. Na całym świecie, W 14 roku wyemitowano 208 2018 godzin programów WRCw porównaniu do 13 500 godzin w roku poprzednim. Stanowi to nowy rekord, a co oznacza wzrost o ponad 140% w porównaniu do roku 2013, kiedy Promotor WRC przejął prawa komercyjne do zawodów.
WRC w dalszym ciągu przyciąga coraz większą publiczność. W 2018 roku były 823,79 mln do mistrzostw, to także znaczny wzrost w porównaniu do 2013 roku (+36%). Liczby te zdaniem promotora Olivera Ciesły uzasadniają m.in „nieprzewidywalność, która doprowadziła do fantastycznych bitew o zwycięstwa i tytuły.
Zmiany w formacie wydarzenia, w tym zmiana kolejności startu i atrakcyjny format Power Stage z większą liczbą punktów w ofercie, również pomogły zwiększyć zainteresowanie fanów na nowy poziom. »
Enfin, le WRC s’est montré généreux envers les équipes officielles. Citroën, Toyota, Hyundai i Forda M-Sport ont perçu każdy z nich ma ponad 100 milionów euro przychodów pochodzących z mediów. Oznacza to wzrost o 70%.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)