Poza wynikiem i setnym zwycięstwem Citroëna, jak oceniasz powrót Sebastian Ogier w drużynie, w której zadebiutował WRC ?
Od samego początku każdy mógł zmierzyć efekt Ogiera w Citroënie rallye. W parku serwisowym widziałem ludzi wokół obiektu, a było ich dwa, trzy razy więcej niż zwykle. Efekt ten odczuwamy również w sieciach społecznościowych. Co więcej, obecność Sébastiena motywuje ludzi w zespole, pokazując im, że możemy odnieść sukces.
Kiedy przybyłem do Gap, poczułem, że to bardzo zmotywowany zespół, który nie miał już nic wspólnego z tym, który widziałem w styczniu 2018 roku. Na poziomie ogółu społeczeństwa Seb i aura, którą roztacza, przyczyniają się do zbliżenia nas do ludzi i przypominam, że Citroën to przede wszystkim marka popularna. Staramy się odtworzyć to połączenie i dlatego wybraliśmy Sébastiena, ponieważ jest obecnie najlepszym kierowcą na rynku.
Podsumowanie przyjazdu
@Sebogier. podjął heroiczny wysiłek, aby wygrać #RajdMonteCarlo najmniejszym marginesem w historii tego wydarzenia. Spektakl, który widział @citroen zgarnij setne zwycięstwo w WRC w roku, w którym marka obchodzi swoje stulecie!
https://t.co/iAkKuCYRxe pic.twitter.com/iC5Vqm0ibr— Citroën Racing (@CitroenRacing) 27 stycznia 2019
Dlaczego skojarzyłeś go z Esapekką Lappi?
Jesteśmy przyzwyczajeni do szkolenia młodych pilotów. W sklepie, Lappi był jednym z najbardziej obiecujących. Nawet jeśli jego pierwszy rajd z nami nie poszedł dobrze, wiele oczekujemy od jego współpracy z Ogierem.
To powiedziawszy, jego wcześniejsza emerytura pokazuje błąd w twojej strategii polegającej na wejściu tylko do dwóch samochodów. Kiedy jeden z kierowców ma problem, stawia to zespół na słabej pozycji...
To zakładany wybór. Wiem, że pasjonujesz się rajdami, ale dla mnie to biznes i muszę mieć zwrot z inwestycji. Musimy ewoluować w ramach przyznanego budżetu. Nie mogę powiedzieć: „jeśli to nie zadziała, zwiększymy budżet”. To zawsze łatwe wyjście.
W przypadku Ogiera obowiązek osiągnięcia wyników jest silniejszy, ale to ograniczenie budżetowe, o którym mówisz, utrudni tę misję...
Tak, ale zakładamy to. Zdecydowaliśmy się kontynuować rajdy i pozostaniemy tam przez długi czas, ponieważ po F1, to właśnie mistrzostwa przynoszą najwięcej korzyści marketingowych. Ogier oferuje nam setne zwycięstwo na nasze stulecie, a zaczniemy od wykorzystania tego silnego symbolu.
#WRC Spojrzenie wstecz na najważniejsze momenty zwycięstw Citroëna w WRC @CitroenRacing @OficjalnyWRC #Rajd #Citroen100 >> https://t.co/vgl6MfMFjL pic.twitter.com/oNnEGKeVZx
— AUTOhebdo.fr (@autohebdo) 29 stycznia 2019 r.
Podjęliśmy już decyzję o transmisji WRC na żywo we wszystkich dealerach we Francji, aby przekazać wiadomość, że Citroën bierze udział w rajdzie po zwycięstwo. Powtarzam jednak, że nasza obecność musi mieścić się w budżecie, ponieważ oczekujemy zwrotu z inwestycji. Trzeci samochód nie jest możliwy.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)