M-Sport prowadzi rozmowy z kilkoma kierowcami na rok 2023

M-Sport w dalszym ciągu przygotowuje się do sezonu 2023 i obecnie prowadzi negocjacje z różnymi kierowcami w celu skomponowania swojego składu.

opublikowany 21/11/2022 à 15:11

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

M-Sport prowadzi rozmowy z kilkoma kierowcami na rok 2023

M-Sport poszukuje kierowców na rok 2023. ©DPPI/N. Katiki

Ce n’est pas dans les meilleures conditions que M-Sport attaque cette trêve hivernale. La collaboration avec Craiga Breena mniej udany, niż oczekiwano, struktura Malcolma Wilsona wolała odpuścić Irlandczyk, który szybko znalazł schronienie chez Hyundai. Gus Greensmith et Adriana Fourmaux również nie przyniosło satysfakcji, czego efektem był zwłaszcza cykl wyjazdów samochodowych. Wreszcie pozytywną notatką był Sébastien Loeb, zwycięzca Monte-Carlo na początku sezonu i Pierre-Louis Loubet, który pokazał dobrą minę podczas swoich 7 występów za kierownicą Forda Pumy.

Jak więc po tak pełnym wydarzeń sezonie kształtuje się przyszłość M-Sportu? WRC ? W tej chwili jest to dość niejasne. Żaden sterownik nie został jeszcze potwierdzony. Przywódca Anglików udał się nawet do Koreańczyków z południa. Czym powinni się martwić? „ Mamy czas, – uspokaja Richard Millener, dyrektor zespołu, który przyznaje, że prowadzi rozmowy z kilkoma kierowcami w perspektywie 2023 roku. Rejestracja do Monte-Carlo zakończy się 16 grudnia. Daje nam to miesiąc na uporządkowanie spraw. Jestem pewien, że do tego czasu będziemy mieli wieści. To trochę banał, ale tak naprawdę rozmawiamy ze wszystkimi o przyszłym roku. Możliwości jest jeszcze wiele. Naturalnie rozmawiamy z Gusem (Zielarz) i Pierre-Louis (Loubet). Obaj mieli udany sezon 2022 i jesteśmy zainteresowani kontynuacją naszej współpracy. »

Wśród możliwości dostępnych na rynku, nazwaOtt Tanak wydaje się być w tej chwili najlepszy. Wolny od odejścia z Hyundaia Estończyk mógł pokusić się o powrót do M-Sportu. Ze strony angielskiej nie wykluczamy takiej możliwości, nawet jeśli wolimy zachować wyjątki. „ Jak mówiłem, rozmawiamy ze wszystkimi, kontynuuje Richard Millener. Obejmuje to (Tänak), ale także Sebastiana (Loeba). Jesteśmy pewni, że mamy konkurencyjny samochód, jakim jest Ford Puma Rally1 Hybrid i wiemy, czego się spodziewać w przyszłym sezonie. Praca z Sébastienem była jednym z najważniejszych wydarzeń roku 2022. Jak możesz sobie wyobrazić, zwycięstwo w Monte-Carlo było wyjątkowym sposobem na wprowadzenie na rynek nowej generacji pojazdów hybrydowych. Zobaczmy teraz, co przyniosą nam kolejne cztery tygodnie.. " Ciąg dalszy nastąpi…

CZYTAJ TAKŻE > ACM będzie musiało zmienić trasę rajdu Monte Carlo w 2023 roku

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)