Le Tour de Corse pourrait être l’opportunité pour M-Sport de recoller à ses opposants. Après un début de saison poussif, l’équipe de Malcolm Wilson a eu la satisfaction de décrocher son premier podium de la saison au Rajd samochodowy Meksyku z Elfyn Evans przed powrotem na Rallye des 10 Virages, gdzie w zeszłym roku zwyciężyła Sebastian Ogier.
Elfyn Evans, która ma już na swoim koncie cztery starty na Isle of Beauty i drugie miejsce w 2015 roku, będzie reprezentować największe nadzieje M-Sportu.
„Nie mogę się doczekać rywalizacji w pierwszej w tym sezonie prawdziwej asfaltowej imprezie– potwierdza Walijczyk. Ta edycja Tour de Corse zapowiada się niełatwo, gdyż 2/3 dróg będzie zupełnie nowych. Wyróżnienia będą bardzo ważne, a oceny będą wymagały dużo pracy. »
„To wymagający rajd, ale odcinki są bardzo przyjemne, kontynuuje kierowca M-Sport. Moje podium w Meksyku było świetnym wynikiem, który pozwolił nam wrócić do mistrzostw. W przyszłym tygodniu zaczniemy od czołowej piątki i będziemy musieli to wykorzystać. Mieliśmy dwa dni testów z Teemu (Suninenem) i samochód wydawał się bardzo dobry. Będziemy dążyć do nowego podium i zrobimy wszystko, aby je zdobyć. »
„Elfyn uwielbia to wydarzenie i w przeszłości radził sobie dobrze, dodaje szef zespołu Richard Millener. To tutaj po raz pierwszy objął prowadzenie WRC i nie widzę powodu, który miałby przeszkodzić mu ponownie w zdobyciu podium. Przeciwności losu będą ostre, ale mamy takie same możliwości jak wszyscy inni. »
Teemu Suninen po raz pierwszy wystartuje w Tour de Corse za kierownicą WRC po zdobyciu doświadczenia w WRC 2.
„Zaczynałem karierę na asfalcie, ale gokarty są zupełnie inne niż WRC!– precyzuje Fin. Ważne jest, aby mieć dobrze dostrojony samochód na Tour de Corse i myślę, że nam się to udało. Nie ścigałem się tu w zeszłym roku, ale drogi są nowe. Zrozumiałem, że będą trochę szybciej i trochę bliżej, trochę jak w Katalonii. Najważniejsze będzie, aby zakończyć rajd w dobrym nastroju, to jest ważne na resztę sezonu. »
M-Sport opracował nowe funkcje elementów aerodynamicznych, aby zoptymalizować osiągi Forda Fiesty WRC.
„Po udowodnieniu naszego potencjału na śniegu i ziemi, jestem pewien, że zrobimy to samo na asfalcie– mówi Richard Millener. Fiesta zawsze miała sprawne podwozie w każdych warunkach, a zespół ciężko pracował, aby uzyskać idealne ustawienia. Pierwszy etap będzie trudny, bo cały dzień zakończymy bez pomocy. Załogi będą musiały być skoncentrowane. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)