Pierwszego dnia ziemia, drugiego asfalt. Taki był program Pirelli Motorsport i Andreas Mikkelsen na początku tego tygodnia, aby umożliwić skuteczne rozpoczęcie testów opon na rok 2021 dla włosko-norweskiego tandemu.
L’ancien pilote Volkswagen et Hyundai, confirmé pour être le pilote de développement de la gamme du manufacturier transalpin, a pu se glisser dans le baquet de la Citroën C3 WRC obsługiwanym przez Saintéloc Racing w imieniu Pirelli.
Praca w ciągu pierwszych dwóch dni polegała na ustaleniu punktu odniesienia dla przyszłych sesji roboczych, zarówno z oponami Pirelli Scorpion do jazdy terenowej, jak i P Zero przeznaczonymi do asfaltu.
„Będzie to szczególnie ważne, jeśli chodzi o ląd, analiza Terenzio Testoni, kierownik działań rallye w Pirelli. W WRC około 80% zawodów odbywa się na szutrze. Na szczęście drogi, na których testujemy – które wcześniej były wykorzystywane podczas Rajdu Włoch – należą do najbardziej wymagających na świecie.
Ważne jest, abyśmy pracowali metodycznie, aby dokładnie mierzyć nasze postępy. Zaczynamy od sprawdzonej i niezawodnej opony, następnie przeprowadzimy serię prototypów, aby zobaczyć, gdzie możemy dodać wydajność i niezawodność.
Zadanie jest szczególnie delikatne w rajdach, ponieważ w przeciwieństwie do toru warunki na drodze i przyczepność stale się zmieniają. Ale w przyszłości wrócimy na te drogi, aby zobaczyć, jak modyfikacje, jakie wprowadzamy w prototypowych oponach, poprawiają ich osiągi. »
OSy biorące udział w Rajdzie Włoch stanowią również idealną podstawę do porównań z poprzednimi występami WRC realizowanymi od 2017 roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)