Monte Carlo: Loeb nie do zatrzymania, Ogier w bólu

Autor doskonałego poranka, Sébastien Loeb, wykorzystał trudności Sébastiena Ogiera i przejął kontrolę nad Monte-Carlo w piątkowy poranek. Przed drugą pętlą Alzatczyk ma ponad 2 sekund przewagi nad najbliższym prześladowcą.

opublikowany 21/01/2022 à 13:15

Gonzalo Forbes

1 Zobacz komentarze)

Monte Carlo: Loeb nie do zatrzymania, Ogier w bólu

Sébastien Loeb wygrał 3. poranną SS i został nowym przywódcą Monte-Carlo. ©Pula treści Red Bulla

Sébastien Loeb przyjechał do Monte Carlo, żeby walczyć na czele peletonu i dał o sobie znać. Systematycznie drugie miejsce w pierwszych dwóch konkursach weekendu, rywalizowane w czwartkowy wieczór i przegrywane Sebastian Ogier (+6 do 7 straty), dziewięciokrotny mistrz świata mocno uderzył w ten piątkowy poranek.

D’entrée, l’Alsacien a envoyé un message à son homologue de Toyota et aux autres concurrents. Alors que la victoire de spéciale de Sébastien Ogier se dessinait, Sébastien Loeb, dernier à effectuer son passage, a pris tout le monde de court en s’offrant le scratch avec 1“2 d’avance sur le Gapençais. Une performance qui lui permettait de revenir à 5“5 avant les deux dernières spéciales de la matinée.

W doskonałej formie mężczyzna, który właśnie zajął 2. miejsce w ostatnim Dakarze, wrócił na trasę podczas SS4. Z czasem 7 minut 40 cali w najkrótszym i najszybszym odcinku specjalnym dnia Sébastien Loeb zdobył drugą bramkę i do lidera stracił 1 sekundy! Wystarczająco, żeby rozważyć ostatni miły fragment przed przerwą na lunch.

Wracając po piętach swojemu wielkiemu rywalowi, Sébastien Loeb nie wdawał się w szczegóły w ostatnim porannym odcinku specjalnym. Zawsze czując się komfortowo za kierownicą swojego Forda Pumy, Alzatka zdobyła hat-tricka i dopełniła królewski poranek, podczas którego objęła prowadzenie w Monte-Carlo!

À l’approche de la 2e boucle, le pilote M-Sport compte 10“6 sur le nouveau dauphin de l’épreuve, Elfyn Evans, tandis que Sébastien Ogier recule au 3e rang à 13 secondes pleines du leader. Longtemps en souffrance, les Hyundai ont repris du poil de la bête en fin de matinée puisque Thierry Neuville et Ott Tanak udało się ukończyć w pierwszej piątce SS5 i SS4. W sumie obaj mężczyźni zajmują odpowiednio 5. i 4. miejsce, ze stratą ponad 6 sekund do Sébastiena Loeba i Craiga Breena wstawiony pomiędzy nimi dwoma.

Wybór opon powinien mieć kluczowe znaczenie, a Sébastien Ogier może nadal cierpieć, ponieważ po raz kolejny otworzy drogę. Jako ostatni minął Sébastien Loeb, który mógł to wykorzystać i zwiększyć swoją przewagę na szczycie rankingu, zapewniając sobie naprawdę dobrą pozycję do walki o zwycięstwo do niedzieli.

Należy pamiętać, że drugi dzień w Monte-Carlo upłynął pod znakiem gwałtownego zjazdu Adriena Fourmeaux z drogi. Tak więc podczas ataku na SS2, pierwszego tego dnia, Northerner uderzył w skalną ścianę po wewnętrznej stronie zakrętu i po locie szybowcowym i kilku przewróceniach wylądował w wąwozie. Na szczęście on i jego pilot Alexandre Coria mają się dobrze, mimo że ich nie ma rallye jest już skończony.

Śledź Rajd Monte Carlo 2022 na AUTOhebdo.

Pełna klasyfikacja generalna

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

1 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

DANIELA MEYERSA

21 o 01:2022

Wspaniały!

Aby napisać komentarz