Thierry Neuville będzie dążyć do utrzymania kontroli nad WRC na zakończenie drugiej imprezy w sezonie rozgrywanej w przyszłym tygodniu w Szwecji. Jeśli organizatorzy rallye skrócili trasę, aby zareagować na brak śniegu na trasach, załogi będą musiały stawić czoła nietypowym warunkom.
„Idealny Rajd Szwecji to impreza z dużą ilością śniegu, wysokimi nasypami i oblodzonymi drogami. Są to dla nas idealne warunki do szybkiego rozwoju z całą możliwą pewnością. Gdy droga jest pokryta śniegiem, kolce zapewniają dobrą przyczepność i można jechać mocno”, rappelle le Belge qui offert l’unique victoire de Hyundai sur cette épreuve en 2018 avec la i20 WRC.
„Śniegu będzie wyraźnie mniej niż w poprzednich edycjach, a bez śniegu na odcinkach specjalnych może być trudniej.– dodaje zwycięzca Rajdu Monte Carlo. Nasze opony są bardzo cienkie i nie sprawdzą się tak samo na drogach gruntowych. Bez nasypów tempo będzie coraz większe i będzie coraz mniej ciekawie. Cały czas trzymamy kciuki, żeby spadł śnieg. »
Będzie to także oczekiwany powrót Ott Tanak kto zostaje zjazd z drogi podczas Rajdu Monte Carlo. L’Estonien pourra reprendre confiance en arrivant sur une épreuve qu’il a remportée l’an dernier au volant de la Toyota Yarisa WRC.
„Od czasu Monte Carlo czuję się lepiej z dnia na dzień– zapewnia aktualny mistrz świata. Dostaliśmy dobrą lekcję i teraz wiemy, że podczas rozwiązywania nowej sekcji musimy być bardziej skoncentrowani niż kiedykolwiek. Jazda w Szwecji jest zawsze wyjątkowa, zwłaszcza gdy warunki są oblodzone. Przyczepność opon kolcowanych jest bardzo wysoka, co zapewnia dobre wrażenia. Będzie to pierwszy raz, kiedy będziemy rywalizować na tej nawierzchni z Hyundaiem, ale wciąż liczymy na dobry wynik. »
Hyundai stanie w kolejce Craiga Breena na trzecim i20 WRC po Sebastien Loeb wycofał się.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)