Ogier: „Wzrost aerodynamiki jest bardziej wadą niż cokolwiek innego”

Francuz ucierpiał w Finlandii z powodu pakietu aerodynamicznego, który miał mu pomóc na szybkich drogach rajdu.

opublikowany 01/08/2018 à 16:11

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Ogier: „Wzrost aerodynamiki jest bardziej wadą niż cokolwiek innego”

Był to pierwszy owoc współpracy pomiędzy M-Sport i Ford Performance w Stanach Zjednoczonych. Dodatki aerodynamiczne umieszczone w tylnej części Forda Fiesty Sébastiena Ogiera dla rallye Finlandii nie odniosło zamierzonego skutku, as AUTOtygodniowo wyjaśnia to w numerze 2176, dostępnym w wersji cyfrowej i we wszystkich kioskach.

Czterokrotny rajdowy mistrz świata (WRC) rzeczywiście wypuścił tylne nadkola bardzo podobne do tych stosowanych przez Toyota Yaris WRC od półtora roku. Celem było „promuj przyczepność, redukuj nadsterowność na szybkich odcinkach” i zwiększyć podparcie tylnej osi wg Malcolma Wilsona, szef M-Sportu.

 

Jednak zachowanie Forda Fiesty oznaczonego numerem 1 spowodowało utratę zaufania wśród francuskiego kierowcy. „Oczywiście spodziewaliśmy się czegoś lepszego. Na razie, zysk aerodynamiczny jest bardziej wadą niż cokolwiek innego. Wynik nie odpowiada naszym ambicjom », wyjaśnione Sebastian Ogier wkrótce po ukończeniu Rajdu Finlandii na piątym miejscu. Środa, oficjalna strona WRC jednak ogłoszone że zachowa nowy pakiet aerodynamiczny na rajd Niemiec (16-19 sierpnia).

Dowiedz się, jak elementy aerodynamiczne wpłynęły na rajd Francuza w #2176AUTOtygodniowo, w sprzedaży w wersji cyfrowej i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)