Sebastian Ogier et Julien Ingrassia ont lancé de façon positive leur collaboration avec le Toyota Gazoo Racing. Au Monte-Carlo, l’équipage français a terminé à la deuxième place, après s’être ressaisi in extremis face aux équipiers Elfyn Evans-Scott Martin.
Współrekordziści zwycięstw w Monte Carlo wolą widzieć jasne strony rzeczy, nawet jeśli Zwyciężyli Thierry Neuville i Nicolas Gilsoul, " Myślę, że możemy być zadowoleni z naszego weekendu, powiedział Sébastien Ogier. Problem w tym, że wszyscy zawsze oczekują od nas tutaj cudów, ponieważ wygrywaliśmy tu wiele razy (7).
To jedno z najbardziej kultowych miejsc do oglądania rajdów samochodowych… a jeszcze lepsze, gdy ostatniego dnia toczy się walka o zwycięstwo!
Wiemy, że nasi chłopcy dadzą z siebie wszystko podczas drugiego przełęczy Col de Turini #TOYOTA #YarisWRC #RajdMonteCarlo #WRC #ToyotaGazooWyścigi pic.twitter.com/PaeswhXlJH
— Toyota GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) 26 stycznia 2020 r.
Jednak Monte-Carlo pozostaje wyjątkowym wyzwaniem, zwłaszcza nowym samochodem, które nie jest łatwo okiełznać. » Wyczynu, który Sébastien Ogier dokonał czterokrotnie: w 2009 roku z Peugeotem 207 S2000, w 2013 roku w Volkswagenie Polo R, w 2017 w Fordzie Fiestie i w 2019 roku w Citroënie C3.
Jeśli chodzi o swoje nowe narzędzie pracy, Francuz jest optymistą. « Yaris naprawdę ma potencjał. Momentami naprawdę dobrze się bawiliśmy, innym razem brakuje mi jeszcze trochę doświadczenia za kierownicą, aby móc odpuścić, nie czuję samochodu w każdych warunkach. Gdy warunki na to pozwalają, bardzo przyjemnie się nim jeździ. Sezon jest długi, dobrze jest zacząć z 22 punktami. »
Wreszcie Gapençais przesłał swojemu rywalowi swego rodzaju ostrzeżenie Thierry Neuville. „Myślę, że podejmowaliśmy mniej ryzyka niż Thierry (Neuville), zwłaszcza gdy warunki były trudne. To tutaj straciliśmy najwięcej czasu.
Jest wierny mojemu postępowaniu. Kilka razy wygrałem Monte Carl, starając się pozostać w swojej strefie komfortu. Tam widzieliśmy to w ten (niedzielny) poranek uderzył w ścianę i złamał obręcz. Kiedy będzie chciało przejść, przejdzie, ale nie będzie przechodzić każdego dnia. »
Znajdź w numerze AUTO 2252tygodniowo, w sprzedaży cyfrowej w poniedziałek wieczorem i w środę w kioskach, analiza Monte-Carlo przeprowadzona przez naszych specjalnych korespondentów w specjalnym pliku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)