Ostberg traci grunt pod nogami, ale pozostaje na prowadzeniu

Pierwszy ważny dzień Rajdu Szwecji zakończył się prowadzeniem prywatnego Forda Fiesty RS WRC Madsa Ostberga. Norweg ma teraz 14 sekundy przewagi nad Mikko Hirvonenem.

opublikowany 11/02/2011 à 20:45

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Ostberg traci grunt pod nogami, ale pozostaje na prowadzeniu

Konkurenci z WRC wyruszył ponownie na trzy etapy, na których rywalizowano już rano. Na pierwszym etapie, Vargäsen 2 (SS5), Mads Ostberg potwierdził swoje poranne występy, podpisując się, zanim zdejmie nogę z Likenäs 2 (SS6), aby mieć pewność, że nie stanie się ofiarą pesosna mechaniczny. Wreszcie w ostatnim odcinku specjalnym, Lovhaugen 2, Norweg stracił czas z powodu uszkodzeń. „ Na wyboju, bardzo wcześnie na trasie, odpadła mi listwa reflektora- wyjaśnił. Od tego momentu był to koszmar. Próbowałem pchać, ale nic nie widziałem. Dlatego muszę zadowolić się wynikiem tej nieszczęścia. Nigdy nie myślałem, że będę w stanie tak przewodzić, więc możemy nazwać to dobrym dniem. Nadal jestem trochę zawiedziony, bo wolałbym powiększyć przewagę do tego stopnia, że ​​jutro wystartuję z pierwszej pozycji na szosie. Teraz, gdy straciłem przewagę, będzie to trudne ".

Mikko Hirvonen obawia się takich warunków, ponieważ jako drugi w klasyfikacji wystartuje z tego samego miejsca. Fin może jednak mieć nadzieję, że wraz z ustaniem opadów śniegu przyczepność się poprawi. Być może wolałby, żeby Petter Solberg, trzeci, był na jego miejscu? Norweg stracił dziś czas przez utrzymujące się zaparowanie przedniej szyby. Początkowo czwarty za swoim bratem, Hennin Solberg wrócił na swoje miejsce w Latvali po ukaraniu go za wczesny lot na początku SS3.

Kierowcy Citroën Racing nie świętowali jednak na początku wyścigu Sebastian Ogier zainaugurował listę nagród DS3 WRC zdrapką w SS6. W ten sposób nadrobił część opóźnienia po porannym błędzie nawigacji na skrzyżowaniu i zajmuje w sumie 6. miejsce z czasem 1:21?? z Ostberga. Zaniepokojony swoim pierwszym miejscem w specjalnej kolejności startu, Sébastien Loeb znowu straciłem czas. Wracając po SS6 dzięki swojemu drugiemu czasowi, ponownie stracił minutę na SS2 z powodu przebicia opony w lewym przodzie. Zakończył dzień na 7. miejscu, ze stratą 9–2–48 do lidera. „ Na ostatnich etapach było lepiej, ale z jakiegoś powodu przebiłem oponę na 15 kilometrów przed metą. Jednak niczego nie dotykałem „, ubolewał. Ostatni reprezentant Citroëna, Kimi Räikkönen, stracił równowagę w wyniku zjazdu na SS2 i przebicia opony na SS7. Ostatecznie zajmuje 11. miejsce.

Na koniec pochwalmy doskonałe wykonanie najlepszych S2000. Za kierownicą Skody Fabia Patrick Sandell i Eyvind Brynildsen weszli do pierwszej dziesiątki rankingu, plasując się pomiędzy Ogierem i Loebem.

Jutro Mads Ostberg opuści park serwisowy o 6:45 i wystartuje o 1:8 w pierwszym odcinku specjalnym, Lesjöfors XNUMX.

W numerze 1791 AUTOhebdo, obecnie dostępnym w kioskach, znajdziesz nasze 28 stron poświęconych Przewodnikowi WRC 2011.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz