Znakomity mistrz świata w 2019 roku, Ott Tanak a connu une année 2020 plus que particulière pour la défense de son titre. Passé de Toyota à Hyundai à l’inter-saison, l’Estonien avait débuté sa collboration avec la marque coréenne par un spectaculaire et heureusement sans gravité accident au Rajd samochodowy Monte Carlo.
Autor dwóch drugich miejsc w Szwecji i Meksyku przed wymuszoną przerwą w obliczu pandemii wirusa Estończyk dobrze rozpoczął w Estonii od zwycięstwa u siebie przed przerwą w Turcji.
Teraz, mając 28 punktów i do końca pozostający do końca finał na Monzy, utrzymanie korony Tänaka byłoby niemal cudem, a mianowicie lepsze zwycięstwo, a wszystkim jego rywalom osiągnięcie słabego wyniku.
„Z punktu widzenia zespołu musimy zrobić wszystko, aby obronić tytuł konstruktorów, wspomina Tänak. Jeśli chodzi o mistrzostwo kierowców, nadal jest trochę otwarte. Ponieważ jest to ostatni wiec, będzie wszystko albo nic. »
Dla Estończyka i jego rywali Estończyk i jego rywale będą musieli zmierzyć się z zupełnie nietypową trasą, z przygotowanymi dla niektórych specjalnymi odcinkami na autodromie Monza. Jeśli jednak po stronie kierowców sprawa wydaje się skomplikowana w kontekście tytułu, Hyundai nadal ma swój los w swoich rękach.
„Mamy trzy załogi, które pokazały w tym roku, że potrafią wygrać, ale nawet to nie gwarantuje wyników, wyznaje Andrea Adamo, szef zespołu Hyundai Motorsport. Będziemy musieli na to ciężko pracować i walczyć aż do Power Stage. To całkowicie w naszych rękach. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)