Przed wyjazdem odprawiona została msza św. TO Rajd samochodowy w Estonii (14–17 lipca), gdzie i20 nawet nie służył jako folia przeciwwiatrowa Yarisowi, wciąż była w centrum uwagi wszystkich. Wszystko wskazywało na to, że Finlandia zakończy się równoznaczną demonstracją bezradności. Na co mógł liczyć koreański producent? W obliczu przepisów uniemożliwiających cotygodniowe wprowadzanie nowych zezwoleń oraz bliskości wydarzeń nie można było sobie wyobrazić, że ludziom Juliena Monceta uda się odwrócić ten trend. Ten ostatni był również bardzo pesymistyczny. „ Termin był bardzo krótki więc auto jest prawie takie samo– wyjaśnił zastępca dyrektora ds Hyundai Sporty motorowe. Do pracy przyjechaliśmy do naszej bazy w Finlandii. Skupiliśmy się na poprawkach i szczegółach. Pozwoliło nam to również rozwiązać drobne problemy związane z niezawodnością i komfortem pilotów. Tutaj profil etapów jest inny, ale myślę, że nadal będzie trudno ".
Znany z bardzo szybkich dróg, ten test powinien jednak pasować do i20, który wydaje się mieć mnie
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)