C’est le genre de résultat que personne n’a vu venir. Il y a quelques mois, au Safari ou en Estonie, les Hyundai i20 Hybrid Rally1 peinaient à terminer les rallyes en un seul morceau. Les pilotes avaient de plus en plus de mal à cacher leur lassitude devant l’accumulation des problèmes et les retards en matière de fiabilité. Même Thierry Neuville, zwykle zawsze potrafiący nastawić się pozytywnie i zaangażować się w walkę, wydawał się dotknięty tą sytuacją. Ott Tanak był w stanie wykorzystać dwie możliwości w Finlandii i Ypres, aby zająć pozycję ostatniego bastionu przed koronacją Kalle Rovanperä. Za każdym razem kończyło się to zaciętą walką z rywalami, ale też ze zbuntowanym koniem. Jak w takich warunkach możemy sobie wyobrazić niemiecki zespół, który umieścił swoje trzy samochody na podium na Akropolu? Odpowiedź kryje się w jednym słowie: niezawodność…
Hyundai przełamuje ten trendMal positionnés sur la route le p
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
Mauro Caldiego
14 o 09:2022
Zabawny tytuł, ale szkoda, że Troy nie ma w Grecji…