La Toyota GT86 CS-R3 qui sera w sprzedaży od przyszłego roku był samochodem zerowym ostatniego Rajd samochodowy z Niemiec. Pilotowany przez Isolde Holderied, byłego niemieckiego pilota WRCjapońskiej marce udało się zebrać cenne dane na temat przejechanych 1300 km w celu uzyskania homologacji FIA w kategorii R3. „Naprawdę podobała mi się jazda bardzo przyjemnym CS-R3 z napędem na tylne koła. Jest dobrze wyważony i wydaje się, że dostosowuje się do wszystkich typów odcinków specjalnych. Reakcja opinii publicznej na odejście CS-R3 była niesamowita. Wiele osób interesuje się rajdową historią Toyoty i cieszyło się, że ponownie zobaczyło TMG. Przejście długiej trasy specjalnej Panzerplatte w sobotę było wspaniałym momentem. »
Rajd Niemiec był ogromną pomocą inżynierom Toyoty, którzy mogli pracować w ramach zawodów. „To doświadczenie było dla nas bardzo interesujące i stanowiło ważny krok w rozwoju CS-R3”, dodaje Nico Ehlert, główny inżynier programu dla klientów. „Samochód na Rajdzie Niemiec był wczesnym prototypem i spodziewaliśmy się napotkać pewne trudności, ale z radością mogę powiedzieć, że weekend przebiegł lepiej, niż się spodziewałem. Przebywanie w środowisku, w którym czas jest ograniczony, a presja duża, pozwoliło nam zobaczyć nie tylko osiągi samochodu, ale także potrzeby operacyjne. Zidentyfikowaliśmy obszary do poprawy w zakresie wydajności technicznej i pracy w parku serwisowym. Miłym zaskoczeniem było także przyjęcie CS-R3 przez publiczność. »
Zdjęcia Toyoty GT86 CS-R3 z Rajdu Niemiec można obejrzeć na stronie link.
Zapoznaj się z analizą Rajdu Niemiec przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze AUTOhebdo z 1975 r., dostępnym teraz w wersji cyfrowej na wszystkich platformach i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)