Szansa na wznowienie gry dla Adriena Fourmaux

Wiele nadziei spoczęło na barkach kierowcy M-Sport na starcie w Monte-Carlo 20 stycznia. Prawdopodobnie za dużo. Pociągnięty chęcią dobra, pomieszaną z podejrzliwością nadmiernej pewności siebie, Mieszkaniec Północy popełnił błąd. Po Rajdzie Szwecji (24-27 lutego) będzie musiał się odbić.

opublikowany 10/02/2022 à 13:00

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Szansa na wznowienie gry dla Adriena Fourmaux

Adriana Fourmaux

Początek był zgodny z oczekiwaniami. Cóż, prawdopodobnie nie do tych zAdriana Fourmaux. Francuz, mimo wielu pragnień, chciał pokazać, że rzeczywiście jest kierowcą na boisku, przebył najwięcej kilometrów za kierownicą hybrydy Rally1. Maszyna wpadła w nadmierną prędkość, a kara była bardzo brutalna.

Ford Puma Hybrid Rally1 nr 16 przejechał przez Col de la Couillole (Alpy-Maritimes) z bardzo dużą prędkością. Początek zjazdu był jeszcze szybszy przy amfiladach. Lewy zjazd poszedł dobrze, podobnie jak przejazd po prawej stronie, równo z czerwono-białymi plastikowymi barierkami wyznaczającymi odcinek specjalny. Zanurzając się w cień nowego lewego zakrętu, wszystko zwariowało. Nadmierna podsterowność nieodwracalnie wysłała samochód na zewnątrz, gdzie czekała na niego skalna ściana. Uderzenie w nasyp było gwałtowne. Podobnie jak w flipperze, górka służyła jednocześnie zderzak i odskocznia, napędzająca forda w poprzek drogi. Dosłownie przelatując nad bezużyteczną barierą ochronną, została połknięta przez próżnię. W zależności od kąta, pod jakim odtwarzane jest wideo, obrazy wywołują dreszcze. Wyrzucony w stronę wąwozu samochód ciężko upadł na piarg i uległ zniszczeniu. Klatka bezpieczeństwa zamykająca kabinę pasażerską została pokryta karbonową skórą przypominającą Pumę.

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)