Richard Millener (M-Sport): „Skupiamy się na nowym samochodzie”

Kryzys spowodowany pandemią koronawirusa i przerwanie poszczególnych mistrzostw pozwala zespołom WRC skoncentrować się na projektowaniu przyszłego samochodu na rok 2022, który będzie wyposażony w technologię hybrydową.

opublikowany 11/04/2020 à 14:53

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Richard Millener (M-Sport): „Skupiamy się na nowym samochodzie”

bez rallye do rywalizacji i bez podróżowania po całym świecie po przełożeniu różnych rajdów w Argentynie, Portugalii i Włoszech, zespoły zgłosiły się do WRC wszyscy wspólnie zmierzają w kierunku projektowania przyszłych samochodów spełniających przepisy na rok 2022.

Mile widziana ilość wolnego czasu, zdaniem menadżerów zespołów, którzy mogą polegać na najnowszych komunikatach FIA i Światowej Rady Sportów Motorowych, które potwierdziły zarówno utrzymanie architektury bloków silnika 1,6 turbo, jak i dostawcy Compact Dynamics, który wniesie swoje know-how do systemu hybrydowego WRC.

„Naprawdę pozytywną rzeczą jest to, że wszystkie zespoły teraz ze sobą współpracują. Wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku, odnotowany Richard Millener, Team Principal de M-Sport na stronie internetowej WRC.

Byłoby wspaniale widzieć, jak wszyscy teraz ciężko pracują w tym czasie. Gdy wyjdziemy z kryzysu, powrócimy do sytuacji pomiędzy dzieleniem czasu pomiędzy codziennym zarządzaniem zespołem a pracą nad samochodem na sezon 2022.

Obecnie nie musimy rozdzielać zasobów i skupiamy się na nowym samochodzie. »

WRC unika w ten sposób odroczenia przepisów technicznych, które uderza w F1 ze względu na obecny kryzys. Najważniejsza kategoria sportów motorowych rzeczywiście uległa zmianie wprowadzenie nowych samolotów jednomiejscowych w 2022 r w obliczu sytuacji spowodowanej pandemią koronaawirusa.

0 Zobacz komentarze)