Natychmiast po rallye z Katalonii, M-Sport avait prévu une session avec la Puma Rally1 hybride. Craiga Breena musiał wykonać swoje pierwsze okrążenia na asfalcie samochodem i Adriana Fourmaux też tam był. Za kierownicą Forda zasiadł także trzeci niespodziewany kierowca: Sébastien Loeb.
Francuz, który ma kontrakt z Prodrive specjalnie na Dakar, nie ma prawa komentować. " To miłe ", czy może po prostu odpowiedzieć na pytanie, czy podoba mu się to nowe środowisko? To nie pierwszy raz, kiedy Alzatczyk jeździ Pumą, ale pierwsze kilometry pokonywał w bardzo tajemnicy. Jeśli obie strony będą chciały współpracować, nic nie zostało jeszcze przesądzone.
Sébastien nie chciał już robić pełnego programu WRC. Czy zmienił zdanie? Czy M-Sport byłby zainteresowany udostępnieniem mu Rally1 na kilka rund? Jeśli te kwestie nadal wymagają dyskusji, zespół angielski może polegać na doświadczeniu Francuza i jego umiejętnościach rozwojowych, aby szybciej poczynić postępy w rozwoju swojego wierzchowca.
Na pytanie, czy pojawi się na starcie kolejnego Monte-Carlo (19-23 stycznia), dziewięciokrotny mistrz świata odpowiada: " Jeszcze nie wiem. To musi zostać wkrótce rozstrzygnięte. » Wbrew trendowi sprzed kilku tygodni drzwi nie są całkowicie zamknięte, w związku z czym jest szansa, aby zobaczyć go wraz z Danielem Eleną w fordzie już w sezonie 2022.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)