„Było blisko przez pierwsze dwa dni, to była świetna walka na czele? » Rzeczywiście, jeśli logicznie rzecz biorąc, rywal Alzatczyka Mikko Hirvonena w swoim Fordzie Focusie sprawił mu trudności, to jego kolega z zespołu w Citroënie Dani Sordo zaskoczył, kończąc pierwszego dnia na prowadzeniu. Loeb nie przyznał się do porażki i już drugiego dnia odzyskał prowadzenie.
Rozpoczynając dzień na trzeciej pozycji, pozwolił rywalom śledzić trasę. „Zaletą było to, że nie zamiataliśmy toru, ale nie tak bardzo, jak pierwszego dnia na suchej nawierzchni. Drogi były błotniste, podoba mi się to i wykorzystałem to, aby odzyskać i zwiększyć przewagę w ciągu dnia. »
Tego dnia na emeryturę odszedł także jego rywal Hirvonen po przegrzaniu silnika w piętnastym odcinku specjalnym. „Nagle zrobiło się mniej ekscytująco! »
Zwycięzca ostatniego dnia, który zapewnił sobie prowadzenie, czy Alzatczyk odniósł łatwe zwycięstwo? „To nie takie proste! Rajdy często rozgrywane są w sobotni wieczór, jednak w niedzielę nie jest to takie proste, nie wolno popełniać błędów, a przy tym rallye tak kruchy, że trzeba było uważać z samochodem? »
Po odejściu Hirvonena na emeryturę Loeb zwiększa swoją przewagę w mistrzostwach. „To wspaniała operacja, więcej, niż mogliśmy się spodziewać, ale szkoda, że stracił dziesięć punktów z powodu problemu mechanicznego, nie zasługuje na to. Od początku mistrzostw wykonał dobrą robotę, za każdym razem pokonywałem go szczegółami, ale to jest sport? »
Mając 19 punktów przewagi w mistrzostwach nad swoim kolegą z drużyny, Sordo, Sébastien mógł ulec pokusie doprowadzenia do końca mistrzostw, a nawet spróbować wygrać wszystkie rajdy sezonu. „Nie, nic się nie zmienia. Jeżdżę rajdy jeden po drugim, nie myślę o mistrzostwach, ani o słynnym rekordzie dwunastu zwycięstw w sezonie, o którym wszyscy mówią? »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)