Petter Solberg nie był pewien co do sezonu 2012, ponieważ korsarz Citroëna miał ogromne trudności ze zgromadzeniem wystarczającego budżetu. Norweg w końcu wykorzystał odejście Mikko Hirvonena z francuskiego producenta, aby wylądować drugim kołem dostępnym w Fordzie i zająć miejsce kolegi z drużyny Jari-Mattiego Latvali. Mistrz świata z 2003 roku pozostawił jednak amerykańskiego producenta w złych stosunkach, dołączając do Subaru w 2001 roku.
„Nie potrafię wyrazić, jak bardzo jestem szczęśliwy”., komentuje nowy kierowca Forda w Autosport. « C’est une sensation incroyable d’être de retour avec Ford, là où tout a commencé (premiers rallyes mondiaux en 1998 avec Toyota). Les essais ont été un très bon début. Nous n’avons eu aucun problème, je n’attends plus qu’être au départ du Monte-Carlo. C’est un des plus grands rallyes de la discipline et le fait qu’il soit de retour au Championnat est très important pour nous. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)