Szwecja: Hirvonen wyróżnia się

Wygrywając trzy poranne etapy, Mikko Hirvonen objął znaczną przewagę nad rywalami. Tylko Mads Ostberg jest teraz w stanie rzucić wyzwanie hegemonii oficjalnego kierowcy Forda.

opublikowany 13/02/2011 à 11:46

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Szwecja: Hirvonen wyróżnia się

Ostatni poranek rallye ze Szwecji zaoferowało atrakcyjny plakat. Pięciu pilotów w zaledwie 15”, nieznośne napięcie i całkowita niepewność co do końcowego wyniku. Jednak nie trzeba było długo czekać, aby scenariusz stał się jaśniejszy. Od początku rajdu pozostający w cieniu Mikko Hirvonen umieścił swojego Forda Fiestę w centrum uwagi, w końcu zadając sobie pierwsze zadrapania. Co więcej, Fin wygrał trzy poranne etapy i teraz ma wyraźną przewagę na szczycie rankingów. „ Tor jest teraz ładny i gładki, nie ma już kolein. Muszę teraz naciskać, bo popołudnie może być dla mnie trudniejsze », Zwierzył się kierowca Forda.

Mads Ostberg, tracąc zaledwie 13 sekundy, był jedynym kierowcą, któremu udało się utrzymać rozsądną przewagę. Płynna, bezbłędna jazda pozwala Norwegowi, mimo pewnej rezygnacji, zachować nadzieję. „ Jeśli spróbuję jechać szybciej, zacznę popełniać błędy. Nie jestem pewien, czy dam radę jechać dużo szybciej – wyznał.

Petter Solberg (+30 »5) i Sebastian Ogier (+39 »2) są teraz zbyt daleko, aby odnieść ostateczne zwycięstwo. Walka o podium zapowiada się jednak emocjonująco. 8"8 rozdziela jedynie tych dwóch mężczyzn, co oznacza, że ​​nic nie jest przesądzone. Solberg prawie stracił dużo, gdy zepsuł przednie zawieszenie na samym końcu SS19.

Jari-Matti Latvala stracił równowagę bardzo wcześnie na OS17. Uderzył w ścianę śniegu i złamał drugi przedni zderzak w swojej Fiestie, po tym, który miał miejsce w piątek. Pozostawiony w tyle Finn spada o 51 cali i 6 cali. Przyznał, że po tym kontakcie zabrakło mu pewności siebie. Loeb, drugi najszybszy w SS18, pozostaje 6. w klasyfikacji generalnej, ze stratą 2’16”7 do lidera.

Kimi Räikkönen, autor wczorajszego wspaniałego dnia, nie odnalazł swojego rytmu. Zdeklasowany jest przez PG Anderssona. Pomimo korkociągu regionalny zawodnik etapu odzyskał w sumie 7. miejsce z przewagą 29 cala nad Ice Manem.

Ranking po SS19 :

1. Mikko Hirvonen Ford 2h59m02.7s
2. Mads Ostberg Ford + 13.7 s
3. Petter Solberg Citroen + 30.5s
4. Sebastien Ogier Citroen + 39.2s
5. Jari-Matti Latvala Ford + 51.6 s
6. Sebastien Loeb Citroen + 2m16.7s
7. P-G Andersson Ford + 6m08.8s
8. Kimi Raikkonen Citroen + 6m38.2s
9. Khalid Al Qassimi Ford + 9:34.7 s
10. Matthew Wilson Ford + 9m35.1s

W numerze 1791 AUTOhebdo, aktualnie w kioskach, znajdziesz nasze 28 stron poświęconych Przewodnikowi WRC 2011.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz