Rozpoczęło się od spektakularnego, ale niezbyt poważnego zjazdu z drogi przy ul Rajd samochodowy Monte Carlo, sezon 2020Ott Tanak nie pozwolił na to nowemu rekrutowi Hyundai Motorsport de conserver sa couronne acquise en 2019 avec Toyota. Un titre synonyme de fin de la domination française sur le WRC, założonej w 2004 roku przez Sébastiena Loeb i przedłużony o Sebastian Ogier.
Dzięki sukcesom na własnym terenie w Estonii podczas wznowienia Mistrzostw Świata po przymusowej przerwie spowodowanej pandemią koronowirusa i trzem drugim miejscom, Tänak był jednak jednym z kamieni węgielnych drugiej światowej korony marek Hyundai.
„Cieszę się, że jestem częścią tego zespołu i że mogłem wziąć udział w walce o tytuł tego producenta, wyznał Tänak przed rozpoczęciem nowego roku. Jestem pod wrażeniem tego, jak wszyscy zareagowali na bardzo trudne wyzwanie, jakie stanowi pandemia, a to jest wynik tej ciężkiej pracy i determinacji. Nie mogę się doczekać 2021 roku i naprawdę chcę odzyskać tytuł. »
Mając zaledwie siedem rund i oczywisty brak kontaktu przez cały rok w obliczu okresów izolacji, Tänak nie był w stanie zapoznać się ze swoim nowym zespołem tak, jak chciał, i zamierza wykorzystać zdobytą wiedzę w 2020 r., aby wrócić silniejszy pora roku.
„Sezon był dość krótki, ale z pewnością wiele się nauczyliśmy, odrobiliśmy wiele lekcji. A teraz bardzo ważne jest, aby zastosować to w praktyce w przyszłym roku. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)