Po 19 latach nieobecności Rajd samochodowy Kenii powrócił do kalendarza Rajdowych Mistrzostw Świata. Zmiana epoki wymaga, aby impreza nie była już wyścigiem wytrzymałościowym, ale szybkościowym, obejmującym „tylko” 300 kilometrów z pomiarem czasu zamiast 1000, które zapewniły Safari wspaniałą reputację.
Bez względu na pokonany dystans, Kenia oferowała wyjątkową przygodę zawodnikom, którzy przybyli, aby stawić czoła gruntowym drogom, warunkom pogodowym i lokalnej dzikiej przyrodzie. „ Piątek i niedziela były najcięższymi dniami », przyznał jeden Ott Tanak (Hyundai), visiblement en quête de sensations plus fortes.
« Jeśli chodzi o sobotę, etapy przypominały europejskie i nie były szczególnie trudne, kontynuuje Estończyk przed przebiciem. Safari musi być Safari, żeby było wyjątkowe. Mógłbym wtedy z tego skorzystać ".
Będąc w mieszance Ott Tänak stracił wszelkie szanse na zwycięstwo podczas ostatniego sobotniego odcinka specjalnego (SS13). A więc wciąż niecała minuta do lidera Thierry Neuville, qui abandonnera plus tard, le champion du monde 2019 a été contraint de s’arrêter en cours de route pour essuyer son pare-brise en raison d’un essuie-glace défaillant. Cette histoire lui a coûté deux minutes environ. Il a finalement terminé 3e du rallye derrière les deux pilotes Toyota, Sebastian Ogier i Takamoto Katsutę.
To P3 i 20 dodatkowych punktów mistrzowskich. Asante Kenia! #WRC #SafariRallyKenia #rajdy #goOtt #TanakFanArmia #HMSGoficjalny pic.twitter.com/kXhFRhVGNO
— Ott Tänak (@OttTanak) 27 czerwca 2021 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)