Jego opóźnienie w mistrzostwach było znaczące, ale Thierry Neuville wciąż miał szansę na tytuł na koniec Rajd samochodowy Monza, finał WRC 2020.
Malheureusement pour le Belge de Hyundai Motorsport, un contact avec une délimitation d’une chicane sur l’ancien anneau de vitesse de l’Autodrome a endommagé sa suspension avant-droit. Contraint de baisser de rythme, un passage à faible allure dans une zone inondée va finalement mettre un terme à l’ES de Neuville, le moteur de sa i20 refusant tout service.
L’abandon du Belge pour la journée a été confirmé dans la foulée par Hyundai Motorsport, qui compte faire repartir son pilote demain. Mais c’est une de ses munitions essentielles que vient de perdre la firme coréenne dans l’optique du titre Constructeurs face à Toyota.
#WRC @thierryneuville został zmuszony do wycofania się na cały dzień na SS4 o godz @AciRallyMonza na skutek uszkodzenia przedniego prawego zawieszenia po uderzeniu w betonowy blok w jednej z szykan. Samochód zostanie naprawiony i jutro wznowi jazdę. #HMSGOOfficial #RallyMonza
— hmsgoofficial (@HMSGOOfficial) 4 grudnia 2020 r.
Wystarczająco, aby zmusić organizatorów do zneutralizowania odcinka specjalnego, podczas gdy Elfyn Evans (Toyota) uzyskał najlepszy tymczasowy czas, 1 ″ przewagi Sebastian Ogier (Toyota), winny małego błędu podczas hamowania i 3″3 do przodu Ott Tanak (Hyundai).
En action au moment de la neutralisation, Teemu Suninen (M-Sport Ford) et Kalle Rovanperä (Toyota) ont disputé l’ES à allure réduite, et vont se voir attribuer un temps forfaitaire, situation qui concernera aussi Esapekka Lappi (M-Sport Ford), leader après l’ES3 et Dani Sordo (Hyundai). Le classement général réel ne sera donné qu’une fois ces temps attribués.
Wyścig wznowiono około 13:45 dla samochodów R5.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)