Czy będziemy uprawnieni do tzw Rajd samochodowy Kenii zupełnie inaczej niż w trzech poprzednich edycjach? Wciąż nam do tego daleko, ponieważ Safari jeszcze się nie rozpoczęło, ale wydaje się, że są już gotowe wszystkie składniki, aby pierwsza runda sezonu na lądzie była bogata w widowisko.
Przede wszystkim hybrydy Rally1 odzyskują „staromodny” wygląd wraz z wyglądem fajek. A raczej ich powrót. Jak za starych, dobrych czasów Safari. Od czasu powrotu Kenii do kalendarza nie wydano na nie zezwolenia ze względu na koszty. Ale to nie pojawienie się i20, Yarisa czy Fiesty powinno uatrakcyjnić tegoroczną Kenię, gdyby nie Matka Natura, której kaprysy mogą okazać się straszne dla zawodników.
Rain jako bohater Rajdu Kenii?
Podczas pierwszego rozpoznania na początku tygodnia piloci szybko zmierzyli się z pierwszymi oznakami groźnej pogody, ponieważ panowała tam po prostu pora deszczowa. Pierwszy smak?
« To będą bardzo czyste warunki– zażartował pilot Toyota Takamoto Katsuta w sieciach społecznościowych ze zdjęciami bardzo błotnistych dróg. „ Jak poniedziałek– zażartował ze swojej strony Adriana Fourmaux do swojego tweeta dołączył film przedstawiający deszcz, wyraźnie dość intensywny.
Recce dzień 1 z #SafariRalkyKenia 🇰🇪.
Będą odpowiednie warunki😂サファリラリーケニアのレッキ1日目!
ひとつ目のステージにてスタック続出😅 pic.twitter.com/pUINRXUuYc— Takamoto Katsuta (@TakamotoKatsuta) 25 marca 2024 r.
Jak poniedziałek pic.twitter.com/7cAn7hyGXF
— Adrien FOURMAUX (@AdrienFourmaux) 25 marca 2024 r.
Wśród szefów zespołów Jari-Matti Latvala, dyrektor Toyoty, spodziewa się, że sytuacja będzie nieco inna niż w poprzednich edycjach Rajdu Kenii. „ W tym roku nowe daty mogą wiązać się z innym wyzwaniem, zaliczki-On. W Kenii mamy porę deszczową, więc ryzyko wystąpienia trudnych warunków jest większe. Kiedy tam pada deszcz, odcinki mogą stać się wyjątkowo śliskie, co może stanowić nie lada wyzwanie dla kierowców.
Cierpliwość jest zawsze bardzo ważna, zwłaszcza gdy pogoda staje się niesprzyjająca. Kluczem może być bycie najmądrzejszym, a nie najszybszym. Wszyscy nasi kierowcy wiedzą, co tam robić i bardzo chcielibyśmy zobaczyć kolejne zwycięstwo Toyoty. » W poszukiwaniu pierwszego sukcesu japoński producent wprowadza generalną ewolucję zawieszenia. Mam nadzieję, że wytrzyma wymagające drogi Safari i że pogoda nie zrobi im złego psikusa.
Jeśli na Shakedown nie wpłynął lokalny deszcz, nadal będziecie musieli patrzeć w niebo, a zwłaszcza na radary pogodowe!
CZYTAJ TAKŻE > Ujawniono listę zgłoszeń do Rajdu Chorwacji, Hyundai i Mikkelsen
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)