Po trzech kolejnych zwycięstwach w Dakarze Volkswagen rezygnuje z rajdu rallye-raid, aby skoncentrować się na Rajdowych Mistrzostwach Świata. Jakie inne miejsce niż największe targi samochodowe w Niemczech mogłoby służyć jako scena prezentacji tego nowego produktu? „ W lutym rozpoczęliśmy projektowanie samochodu. Teraz jesteśmy w stanie zaprezentować pierwszy sprawny samochód, który będzie wykorzystywany przede wszystkim w naszym intensywnym programie rozwoju w ramach naszego zaangażowania w WRC en 2013 », zwierzył się przy tej okazji Kris Nissen, dyrektor Volkswagen Motorsport.
Wydaje się, że w Wolfsburgu daliśmy się uwieść nowym przepisom wprowadzonym w tym sezonie w WRC wraz z wprowadzeniem turbodoładowanego silnika o pojemności 1,6 litra. Regulacyjnie jego moc sięga około 300 koni mechanicznych przy momencie obrotowym 350 Nm. „Downsizing”, który w pełni odpowiada filozofii Volkswagena i całej grupy VAG, jak zademonstrowało Audi na targach 24 godziny Le Mans a R18 TDI wygrał edycję 2011.
Pamiętajcie, że Volkswagen przed startem w Mistrzostwach Świata w 2013 roku przygotuje się do tego dzięki skróconemu programowi ze Sködą w przyszłym sezonie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)