Le Rajd samochodowy z Argentyny, o wyjątkowym czasie trwania wynoszącym 503 km na czas, zaoferował zwrot akcji w ostatniej chwili, podczas gdy pozycje były zamrożone od pierwszego etapu po opuszczeniu Pettera Solberga. Dani Sordo był o krok od zapewnienia Fordowi ostatniego stopnia na podium przed wycofaniem się z wyścigu Power Stage z czymś, co wyglądało na zerwany pasek alternatora. Zastępca Jari-Mattiego Latvali pozostawia trzecie miejsce Madsowi Ostbergowi (Ford), który odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w sezonie WRC na zielonym dywanie Rajdu Portugalii. Citroën ze swojej strony notuje niemal doskonały występ w Argentynie podwójnym Sébastienem Loeb / Mikko Hirvonena i 70. zwycięstwo Alzatczyka, siódme z rzędu w tej imprezie.
Martin Prokop (Ford) notuje swój najlepszy wynik w dyscyplinie, zajmując czwarte miejsce przed sobą Thierry Neuville (Citroën), który wciąż żałuje, że porzucił go na pierwszym etapie. „Przeszliśmy wszystkie etapy z wyjątkiem jednego. W każdym razie atmosfera jest tu fantastyczna »– skomentował Belg po przybyciu na miejsce.
Petterowi Solbergowi udało się wspiąć na szóstą pozycję po długim powrocie na ostatnie dwa etapy. Mistrz świata z 2003 roku podpisał większość zadrapań po otrzymaniu instrukcji w Citroënie. Kierowca Forda pocieszy się zwycięstwem na Power Stage przed Mikko Hirvonenem i Nasserem Al-Attiyahem (Citroën). Sebastian Ogier stoczył wspaniałą walkę ze swoim kolegą z drużyny Andreasem Mikkelsenem, dopóki mistrz IRC nie złamał zawieszenia na ostatnim etapie. Francuz zajął siódme miejsce, przed Evgeny’m Novikovem (Ford), Nasserem Al-Attiyahem i Ott Tanak.
Zapraszamy do zapoznania się z analizą Rajdu Argentyny przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w kolejnym numerze AUTOhebdo, dostępnym od wtorku w wersji cyfrowej na iPada, a od czwartku w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)