Do zdarzenia doszło podczas spotkania pod koniec 2023 roku. Zgromadzili się kierowcy i działacze FIA, a osoba zajmująca ważne stanowisko w najwyższych sferach szepnęła do ucha jednemu ze szczęśliwców elitarnego programu: „W przyszłym roku lepiej ciesz się wyścigami na swoim Rally1. W kolejnym sezonie przejdziemy do Rally2. » Przesłanie miało tę zaletę, że było jasne. Doskonale podsumowało trend, który ostatecznie się nie zmaterializował.
Na papierze ta zmiana kategorii wydawała się logiczna i przede wszystkim bardzo łatwa. Wystarczyło umieścić w muzeum Rally1 i zamiast tego narzucić Rally2. Zakładając, że nie zdecydowano o żadnej różnicy technicznej pomiędzy samochodem służbowym a samochodem prywatnego kierowcy, na początku zawodów mogło być więcej niż 20 samochodów… ale tak się nie stanie.
Rally2 pozostają na swoim piętrzePo podążeniu w tym kierunku w celu znalezienia NAJLEPSZEGO rozwiązania pozwalającego obniżyć koszty, członkowie grupy roboczej* zdali sobie sprawę, że nikt nie chciał bitwy pomiędzy Rally2. Co gorsza, mogło to spowodować to mocne przejście
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)