Trzeci i czwarty na mecie Latvala i Solberg nie popełnili w Finlandii żadnych błędów, ale nigdy nie byli w stanie pokrzyżować planów Citroën Racing, który w sezonie zdobył czwarty z rzędu dublet WRC. Według Malcolma Wilsona słabe ustawienia dwóch Fordów Fiesty RS WRC przeważyły nad ambicjami brytyjskiego zespołu. " Początek rallye drogo nas kosztowało, Wilson wyjaśnia. Po tak zaciętym rajdzie wiedzieliśmy, że trudno będzie nam odrobić straty. Najlepszym przykładem jest widok czterech kierowców w 0,3 sekundy po 23-kilometrowym odcinku specjalnym. Dziś i wczoraj po południu utrzymywaliśmy tempo, ale popełniliśmy mały błąd w ustawieniach i nie mogliśmy wrócić. Citroën poczynił duże postępy, ale wiem, że Jari-Matti nie był na swoim poziomie w czwartek i wczoraj. »
Nawet jeśli Citröen wciąż nabiera tempa w mistrzostwach, Gerard Quinn, menadżer Ford Racing w Europie, podkreślił pracę wykonaną przez jego kierowców. „Mam ogromny szacunek dla wysiłków Jari-Mattiego i Pettera w ten weekend. Nie jest to wynik, o jakim marzyliśmy, ale wykonali bardzo dobrą robotę na najszybszych drogach WRC. »
Zapraszamy do zapoznania się z analizą Rajdu Finlandii przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w kolejnym numerze AUTOhebdo, dostępnym od wtorku w wersji cyfrowej na iPada, PC i Mac, a od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)