Patron wieców na FIA, Yvesa Mattona może okazać swoje zadowolenie. Po pierwszych dwóch wydarzeniach roku, Rajd samochodowy Monte-Carlo i wielka nowość w Arctic Rally Finland, wygrana przez Sebastian Ogier – Julien Ingrassia i Ott Tanak – Martin Järveoja, Światowa Rada Sportów Motorowych sformalizowała finalizację regulaminu Rajdu 1.
Ten nowy krok dla WRC zobaczymy, jak w samochodach najwyższej kategorii zastosowano hybrydyzację zapewnianą przez Kompaktowa dynamika. M-Sport Ford a été la première à dégainer quelques images de sa future auto, sans toutefois dévoiler le modèle, alors que la Fiesta est actuellement utilisée.
To wszystko, co możemy wam na razie pokazać, rozpoczynając intensywny program badań i rozwoju wraz z firmą Per Rally1, ale wypatrujcie kolejnych aktualizacji w nadchodzących tygodniach i miesiącach… #PrzyjdźJutro #WRC #MSPORTOWCY #FordWydajność pic.twitter.com/4f7V2mKUcK
— M-Sport (@MSportLtd) 9 marca 2021 r.
#PrzyjdźJutro pic.twitter.com/jQrI6s6SbX
— M-Sport (@MSportLtd) 9 marca 2021 r.
Nadchodzące tygodnie mogą zatem przynieść więcej informacji na temat postępów projektów różnych producentów związanych z dostawą pierwszych elementów układu hybrydowego.
« [Ta zgoda] był to ostatni punkt, ponieważ główne kamienie milowe zostały już osiągnięte dzięki doskonałej pracy wykonanej wspólnie przez inżynierów i producentów FIA w celu sfinalizowania przepisów, – przekonuje Yves Matton. Następnym dużym krokiem będzie zobaczenie po raz pierwszy samochodów Rally1 w akcji. »
Bardziej czytelna piramida FIA
Drugim ważnym ogłoszeniem ostatniej Światowej Rady Sportów Motorowych było sfinalizowanie słynna piramida FIA, podkreślając nowe kategorie Rally2, Rally3, Rally4 i Rally5, z lepiej określoną skalą progresji w mistrzostwach ERC i WRC.
„To ostatni krok w procesie, który rozpoczął się dwa lata temu, kiedy stworzyliśmy piramidę. Matton kontynuuje. Niektóre kategorie zaczęły zanikać, jak na przykład Grupa N, niektóre kategorie były na tym samym poziomie, jak stare kategorie R2 i R3, a teraz nadchodzi Rally3.
Od 2022 r. istnieje łatwa do zrozumienia ścieżka od najniższego do najwyższego poziomu. Dzięki temu każde mistrzostwo będzie miało swoją własną osobowość. Samochodem Rally2 możesz wygrać ERC, ale tym samym samochodem ten sam kierowca może pojechać do WRC2, spróbować wygrać mistrzostwa, a następnie w przyszłości rozwijać się jako kierowca zawodowy.
Każde mistrzostwo będzie miało takie same nazwy grup samochodów i kategorii, aby wszystko było bardziej oczywiste i zrozumiałe dla wszystkich. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)