Yves Matton wspomina wrażenia Sébastiena Loeba z C3

Yves Matton, dyrektor Citroën Racing, powrócił do testów Sébastiena Loeba w C3 WRC na asfalcie i przedstawia wrażenia dziewięciokrotnego mistrza świata za kierownicą samochodu z jodełkami.

opublikowany 12/08/2017 à 11:31

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Yves Matton wspomina wrażenia Sébastiena Loeba z C3

Często umieszczany jako jeden z najbardziej oczekiwanych samochodów w tym roku odrodzenia WRCwraz z pojawieniem się nowych przepisów technicznych, Citroëna C3 pozostaje przed Rajd samochodowy Niemiec, mając na swoim koncie tylko jedno zwycięstwo.

Krisowi Meeke po emocjonującym finale udało się doprowadzić samochód do flisaków w Meksyku, a Brytyjczykowi udało się zagrać główne role na Korsyce zanim wystąpią problemy z silnikiem. Od tego czasu ani Brytyjczyk, którego w Polsce zastąpił Andreas Mikkelsen, ani Craiga Breenaani Stéphane Lefebvre nie byli w stanie zagrać głównych ról.

Osiągi na asfalcie pozostają cennym punktem odniesienia dla Citroëna, który jednak na początku tygodnia mógł skorzystać z wkładu Sébastiena Loebpodczas dnia jazdy po wschodniej Francji. Epilog dogłębnych przygotowań do niemieckiego wydarzenia prowadzonych przez ludzi Yvesa Mattona.

„Zorganizowaliśmy jedną z najbardziej intensywnych sesji testowych w historii Citroën Racing, przyznaje szef francuskiej struktury. Przez pierwsze sześć dni zaproszeni kierowcy mogli jeździć po trzech rodzajach nawierzchni napotkanych podczas wyścigu.

Wszyscy byli zadowoleni z wykonanej pracy. Następnie Sébastien Loeb i Daniel Elena zakończyli kolejny dzień pracy. Ulewny deszcz, który spadł rano, nie był idealny, ale pozwolił nam zebrać cenne informacje w specyficznych warunkach.

Na suchej nawierzchni wrażenia Seba pokrywały się z wrażeniami Krisa, Craiga i Andreasa, a my porównaliśmy różne opinie techniczne. Wszystko wydaje się niezmienione po Tour de Corse, gdzie pokazaliśmy, jak konkurencyjny jest C3 WRC na asfalcie. »

Meteorologiczna niewiadoma

Sur une épreuve qui a souvent souri à Citroën, avec dix succès entre 2002 et 2012 durant l’ère WRC, les hommes d’Yves Matton espèrent bien briller et revenir au sommet de la hiérarchie, trusté par Hyundai, Ford – M-Sport et Toyota depuis le Mexique.

„Jak to często bywa w tym sezonie, wyścig będzie bardzo zacięty, wyjaśnia Yves Matton. Chcemy być w czołówce, ale trudno przewidywać, zwłaszcza że pogoda będzie miała znaczący wpływ na przebieg wyścigu. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz