Często umieszczany jako jeden z najbardziej oczekiwanych samochodów w tym roku odrodzenia WRCwraz z pojawieniem się nowych przepisów technicznych, Citroëna C3 pozostaje przed Rajd samochodowy Niemiec, mając na swoim koncie tylko jedno zwycięstwo.
Krisowi Meeke po emocjonującym finale udało się doprowadzić samochód do flisaków w Meksyku, a Brytyjczykowi udało się zagrać główne role na Korsyce zanim wystąpią problemy z silnikiem. Od tego czasu ani Brytyjczyk, którego w Polsce zastąpił Andreas Mikkelsen, ani Craiga Breenaani Stéphane Lefebvre nie byli w stanie zagrać głównych ról.
Osiągi na asfalcie pozostają cennym punktem odniesienia dla Citroëna, który jednak na początku tygodnia mógł skorzystać z wkładu Sébastiena Loebpodczas dnia jazdy po wschodniej Francji. Epilog dogłębnych przygotowań do niemieckiego wydarzenia prowadzonych przez ludzi Yvesa Mattona.
„Zorganizowaliśmy jedną z najbardziej intensywnych sesji testowych w historii Citroën Racing, przyznaje szef francuskiej struktury. Przez pierwsze sześć dni zaproszeni kierowcy mogli jeździć po trzech rodzajach nawierzchni napotkanych podczas wyścigu.
Wszyscy byli zadowoleni z wykonanej pracy. Następnie Sébastien Loeb i Daniel Elena zakończyli kolejny dzień pracy. Ulewny deszcz, który spadł rano, nie był idealny, ale pozwolił nam zebrać cenne informacje w specyficznych warunkach.
Na suchej nawierzchni wrażenia Seba pokrywały się z wrażeniami Krisa, Craiga i Andreasa, a my porównaliśmy różne opinie techniczne. Wszystko wydaje się niezmienione po Tour de Corse, gdzie pokazaliśmy, jak konkurencyjny jest C3 WRC na asfalcie. »
Meteorologiczna niewiadoma
Sur une épreuve qui a souvent souri à Citroën, avec dix succès entre 2002 et 2012 durant l’ère WRC, les hommes d’Yves Matton espèrent bien briller et revenir au sommet de la hiérarchie, trusté par Hyundai, Ford – M-Sport et Toyota depuis le Mexique.
„Jak to często bywa w tym sezonie, wyścig będzie bardzo zacięty, wyjaśnia Yves Matton. Chcemy być w czołówce, ale trudno przewidywać, zwłaszcza że pogoda będzie miała znaczący wpływ na przebieg wyścigu. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)