Syn Stéphane'a Sarrazina wraca do F4 Spain

Członek projektu rozwoju kierowców KCMG (KCMG-DDP) Pablo Sarrazin udaje się na tor Ricardo Tormo na szósty etap sezonu F2023 Hiszpania 4.

opublikowany 10/10/2023 à 13:48

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Syn Stéphane'a Sarrazina wraca do F4 Spain

Pablo Sarrazin może liczyć na wsparcie sektora KCMG / © Xavi Bonilla/ Holenderska Agencja Fotograficzna

Młody Alésien dobrze zna tor w Walencji (Hiszpania), ponieważ w zeszłym roku jeździł tam w F4 we Francji. Pablo zdobył tam punkty dzięki dobremu występowi w trzecim wyścigu spotkania.

Po zdobyciu doświadczenia w Euro F4 i F4 we Włoszech w ostatnich miesiącach Pablo skupi się teraz na jak najlepszym zakończeniu mistrzostw Hiszpanii, których finał zaplanowano na torze Circuit de Catalunya-Barcelona 11 i 12 listopada.

Za kierownicą Tatuusa F4-T-421 nr 12 wystawianego przez zespół Van Amersfoort Racing – Monlau Motorsports (VAR/Monlau) 17-latek będzie dążył do dobrego występu podczas kwalifikacji, aby dać z siebie wszystko największą szansę na zdobycie punktów później.

Tor Ricardo Tormo o długości 4,005 km biegnie w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i ma kilka krętych zakrętów, a punkty hamowania są trudne do wykrycia i kontrolowania. Jedyna długa prosta znajduje się na zjeździe w stronę zakrętu nr 1, a duża strefa hamowania w zakręcie nr 2 również stwarza dobre możliwości wyprzedzania.

« Jestem bardzo szczęśliwy, że w ten weekend wracam do F4 w Hiszpanii– skomentował Pablo Sarrazin. Poziom staje się coraz wyższy, w miarę jak sieć zyskuje coraz więcej konkurentów. Zostały nam dwa wydarzenia, jedno w Walencji, drugie w Barcelonie, dwa tory, które szczególnie lubię.

Nie mogę się doczekać, aż wyjadę na tor i dam z siebie wszystko, aby osiągnąć najlepsze wyniki w sezonie. Jestem bardzo dumny, że mogę reprezentować KCMG i będę atakować do samego końca! »

Pablo Sarrazin zajmuje obecnie 22. miejsce w mistrzostwach Hiszpanii F4 w 2023 r., a jego najlepszym wynikiem jest 9. miejsce w Nawarrze. W tym sezonie dyscyplinę zdominowało dwóch Francuzów: Théophile Naël i Enzo Deligny'ego, chroniony przed sektorem czerwony Byk.

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)