Jakie to uczucie rozpocząć sezon z czołowym kierowcą w swoich szeregach?
Naprawdę miło jest mieć Otta z powrotem w zespole. jestem w M-Sport już od 25 lat, więc mieliśmy okazję współpracować już w przeszłości.
Czy kiedykolwiek odczułeś jego wkład? Czy pozwoliło ci to odkryć ścieżki, którymi jeszcze nie podążałeś?
Pewne jest, że zabrakło nam czasu. Myślę, że Ott był w miarę zadowolony z samochodu po kilku pierwszych okrążeniach. Prawdą jest, że wymaga to konkretnych dostosowań i pracowaliśmy nad tym w różnych obszarach.
Czy znając Otta, myślisz, że potrafi się on z łatwością przystosować tak, jak zrobił to Sébastien? Loeb ostatni rok ?
Nie mam pojęcia. Myślę, że na razie nie jest najgorzej. Pewne jest, że istnieją różnice między byciem najlepszym w testowaniu a reprodukcją tego w wyjątkowy sposób.
Jak Twój zespół zareagował na wiadomość o przybyciu Otta?
Oczywiste jest, że jego obecność w tym roku stanowi dodatkową motywację. Jak widać jest nas mniej i mamy dwa samochody, co powinno pozwolić nam na lepszą koncentrację. Pewne jest, że skupimy się na Ott.
Jakie główne zmiany wprowadzono w samochodzie na sezon 2023?
Jeśli chodzi o silnik, pracowaliśmy nad oprogramowaniem i strategiami. Nie wiem, czy możemy mówić o głębokich zmianach, ale są to zmiany, które kierowcy mogą odczuć w swojej jeździe. Zatwierdziliśmy kilka nowych części pod względem aerodynamiki, ale nie jest to spektakularne, więc prawdopodobnie ich nie widać. Na koniec interweniowaliśmy w kilku elementach, dokonując wielu drobiazgów, które powinny ulepszyć samochód.
W zeszłym roku napotkałeś kilka problemów z niezawodnością. Czy był to główny temat poza sezonem?
Rzeczywiście mieliśmy problemy, ale były one głównie natury szczegółowej. Popełniono także błędy. Staraliśmy się poprawić w każdym obszarze, aby Puma była jeszcze lepsza i bardziej niezawodna.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)