Może zamiast rekrutować utalentowanych inżynierów, Cyril Abiteboul lepiej zatrudnij marabuta, który wie, jak udaremnić uderzające złe zaklęcia Hyundai co roku w Kenii. Tak naprawdę to jeszcze nie w tym sezonie i20 wspiął się na szczyt podium. Początek rallye mimo to był obiecujący.
Wszystko zaczęło się dobrze. Na prawie czerwonym błocie super-specjalnego Kasarani, Thierry Neuville et Ott Tanak podpisał dublet na czele wyścigu. Następnie Estończykowi i Esapekce Lappi udało się uniknąć zasadzki lidera Kalle Rovanperä, zanim ten uciekł. Obydwa i20 pozostały niecałe 17 cali w tyle, gdy wszystko zaczęło wariować. Sam
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Do -50% oszczędności!
- Nieograniczone artykuły premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Dostęp do wszystkich numerów od 2012 roku w aplikacji AUTOhebdo
Kontynuuj czytanie na te tematy:
Skomentuj ten artykuł! 0