Było to jedno z uderzających obrazów poprzedniej edycji. Po wysłaniu swojego volkswagena na dach Nicolas przejechał w ten sposób kilka metrów, ślizgając się na drodze do odcinka specjalnego, zanim zakończył wyścig z luką w przepisach.
« To test, który doceniam, mówi Ciamin, który przygotowuje się do wzięcia udziału w swoim 3e rallye z Chorwacji. Podoba mi się, bo to rękaw z dużą ilością lin, a co za tym idzie, z dużą ilością zanieczyszczeń. Jeśli chodzi o przyczepność, myślę, że jest najsłabsza w mistrzostwach i nie ma tu takiego zróżnicowania jak w Monte-Carlo. To bardzo skomplikowany rajd, ale odcinki są piękne. »
Autor dwóch 4e miejsc od początku sezonu, Niçois ma nadzieję, że po raz kolejny będzie w stanie dobrze sobie radzić. W tym celu liczy na zmiany, jakie otrzyma jego wierzchowiec. „ To spotkanie, które powinno odpowiadać Hyundai, projektuje. i20 zwykle sprawdza się dobrze w tego typu sytuacjach i nie będziemy potrzebować wszechstronności. Mamy modernizację silnika, która najwyraźniej przynosi duże korzyści, i mamy zupełnie nowe podwozie. Wykonywaliśmy także prace przy zawieszeniach, które wykonywaliśmy wspólnie z PKM. Po Monte Carlo, gdzie samochód nie miał wystarczających osiągów, i po Kenii, gdzie to mnie go brakowało, naprawdę chcemy mierzyć wyżej. W ten weekend pojechaliśmy na rajd do Włoch, aby się przygotować. Poziom przyczepności nie był taki jak tutaj, ale nadal był pouczający. » Wśród innych celów, które zaprzątają umysły załogi Tricolore w Chorwacji, będzie chęć wystawienia się przed i20 Rally2 Emila Lindholma, któremu pomaga Hyundai. W tym celu kierowca zespołu 2C Competition ma nadzieję, że będzie mógł polegać na swojej dobrej kolejności startowej, ponieważ wystartuje w 3.e z WRC2.
« Podczas testu kontynuowaliśmy pracę nad ustawieniami i zaczęliśmy znajdować coś interesującego– wyjaśnił południowiec dzień przed wyścigiem. Teraz muszę skoncentrować się na strategii dotyczącej opon. Nie jeżdżę agresywnie i waham się w wyborach. » Być może taki dylemat pojawi się przed piątkowym etapem, na który składa się 8 OS i 119,4 km pomiaru czasu. Jeśli prognozy okażą się trafne i spadnie deszcz, pytań przed sobotą będzie mnóstwo.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)