Pewne jest, że wersja 2022 Rajd samochodowy Japonii powinno być na miejscu. Podobnie będzie w przypadku Takamoto Katsuty. Trwało to długo, ale tym razem na pewno Rajd Japonii powrócił WRC. Odrzucony przez producentów w 2019 roku, bo kalendarz był już zajęty Meksykiem, Argentyną, Chile i Australią, pojawił się ponownie w 2020. Pandemia Covid-19 doprowadziła do jego odwołania, gdy wszystko było gotowe. W zeszłym roku powtórzyła się ta sama wpadka. Organizatorzy przez kilka tygodni chcieli wierzyć, że uda się zorganizować ostatnią rundę sezonu, ale ostatecznie rzucili ręcznik. Przed wyrzuceniem wszystkiego do śmietnika członkowie Toyota Klub Sportów Motorowych (TMSC) przygotował wszystko dwukrotnie (książka drogowa, mapy, harmonogram, plan parku serwisowego, plakat itp.) w odstępie 12 miesięcy, aby impreza przebiegła sprawnie.
Katsuta, od toru do odcinków specjalnychRajdy początkowo nie były ulubioną dyscypliną urodzonego w Nagoi (350 km na zachód od Tokio) Takamoto Katsuty. Takamoto miał jednak historię. Rzeczywiście, jego dziadek Teruo biegł (7 występów w RAC w latach 1975–1983) i miał 6 lat, kiedy jego ojciec Norihiko po raz pierwszy spróbował tej dyscypliny w 1999 r. Mając 53 lata, ten ostatni jest nadal aktywny i będzie na początku
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)