Hyundai przedstawia hybrydę i20 Rally1 na rok 2024

W tym roku odbędzie się zatem 3. Rajd 1 z inną dekoracją niż w 2023 roku. O ile Hyundai nie posunie się w swoich zmianach tak daleko, jak M-Sport czy Toyota, to Koreańczyk mimo wszystko wyróżnia się na tle poprzednich wersji.

opublikowany 16/01/2024 à 10:00

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Hyundai przedstawia hybrydę i20 Rally1 na rok 2024

Komu, Thierry’emu Neuville’owi czy Ottowi Tänakowi, uda się zdobyć tytuł mistrza kierowców 2024 w i20 Rally1 ozdobionym nową sukienką (Zdjęcie: Hyundai)

Biorąc pod uwagę ten trend, nie mogliśmy się doczekać, co się stanie Hyundai i20 Rally1 dla 3. ćwiczenia w trybie hybrydowym. Od oficjalnego przybycia azjatyckiego producenta do WRCw 2014 roku malowanie kolejnych roczników samochodu zgłaszanego do konkursu przechodziło drobne zmiany.

Baza jest nieuchronnie błękitna, ale reszta różni się w zależności od reklamodawców i inspiracji. Od 2017 r. ciemne obszary zajmują coraz więcej miejsca, ale rok 2024 oznacza ich spadek. Niebieski wydaje się także jeszcze jaśniejszy niż w poprzednich sezonach.

Dwukolorowe felgi w samochodach prezentacyjnych to jedna z kokieterii Koreańczyków (Foto: Hyundai)

Jednak oglądając ten Rally1 nie sposób zejść na manowce. Znaki są jednoznaczne, jak te pomarańczowe felgi, które Koreańczycy tak bardzo lubią. Czy nowe odznaczenie okaże się sukcesem któregoś z kierowców zespołu? To jest to czego chcę Cyril Abiteboul dyrektor Hyundai Motorsport. „ Mamy nadzieję, że dzięki naszemu odświeżonemu składowi kierowców i ulepszonemu Hyundaiowi i20 N Rally1 Hybrid będziemy mogli częściej dążyć do zwycięstwaOn wyjaśnia. Dodatkowo, biorąc pod uwagę charakter sezonu 2024, wierzymy, że możemy powalczyć o tytuł kierowcy. Ott nie dokończył spraw z zespołem i kiedy zaczęliśmy rozmawiać, zdaliśmy sobie sprawę, że istnieje wzajemne zainteresowanie ich dokończeniem. Dzięki Thierry'emu mamy dwóch kierowców zdolnych zdobyć koronę. W naszym trzecim samochodzie chcieliśmy nagrodzić załogi, które naszym zdaniem zasługiwały na tę szansę. Dodanie talentów w wielu obszarach, takich jak nowi inżynierowie, mechanicy, personel zajmujący się pogodą i sportem, również wzmacnia cały zespół, gdy czekamy na dalsze postępy w tym roku. Sukces w 2024 r. będzie naszym priorytetem i jesteśmy pewni, że dysponujemy odpowiednimi elementami, aby urzeczywistnić ten cel. Poza tym mamy też plan na lata 2025 i 2026, który zamierzamy wdrożyć. »

Duże tylne szyby i20 są bardzo przydatne do skutecznego rejestrowania nazwisk wszystkich członków załogi. Jako przypomnienie, Thierry Neuville et Ott Tanak będą rywalizować w całych mistrzostwach, a Esapekka Lappi, Dani Sordo i Andreas Mikkelsen podzielą się 13 rundami. Inaugurację sezonu zaplanowano na 25 stycznia dla pierwszych programów specjalnych w Monte-Carlo.

CZYTAJ TAKŻE > Przygotowania do Monte-Carlo 2024, dzień na śniegu dla Hyundaia

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz