Sezon 2021 był dla nas trudny Hyundai. Posiadając bez wątpienia najszybszą parę kierowców i bardzo wydajny samochód, zespół zanotował jednak tylko trzy sukcesy w porównaniu do dziewięciu na Toyota. Obydwa tytuły umknęły Koreańczykom. Chociaż przyczyny tego niepowodzenia były trudne do ustalenia, inny powód do niepokoju skomplikował sytuację w postaci pospiesznego odejścia Andrei Adamo (patrz Wywiad AH nr 2358). Bez przywódcy stada i z wieloma pytaniami zespół prowadzony przez Juliena Monceta, nagle wyrzucony w światło reflektorów, nie posuwał się spokojnie w stronę Monte-Carlo. Biorąc pod uwagę taki stan rzeczy, w Monako zaskoczenie nie było aż tak duże. Postawieni w gotowości z powodu niezdecydowania swoich przywódców technicy dopiero późno rozpoczęli prace nad maszyną hybrydową. Czekając na zielone światło (które padło w marcu 2021 r.) na dołączenie M-Sport i Toyota na „czystej” ścieżce, a następnie mistrzostwa od 2022 r., me
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)