Stajnia M-Sport jest uruchamiany w serii i nie zamierza na tym poprzestać. Z Adriana Fourmaux, brytyjski zespół utrzymał się na dwóch podium podczas dwóch ostatnich rund, w Szwecji i Kenii, w szczególności dzięki niezwykłej niezawodności (szczególnie w przypadku Forda Puma Rally1, uchodzącego za bardzo kruchy...).
Aby kontynuować tę wspaniałą dynamikę, angielski zespół nie szczędzi wysiłków i osiąga Rajd samochodowy z Chorwacji z nową ewolucją aerodynamiczną. M-Sport wprowadzi zmodyfikowane tylne skrzydło w swoich dwóch Fordach Puma na Bałkanach podczas drugiego asfaltowego rajdu mistrzostw. Według zespołu to nowość „powinno przynieść korzyści załogom na szybkich odcinkach Chorwacji i przez resztę sezonu”.
O ile niezawodność przyniosła brytyjskiemu klanowi wiele powodów do zadowolenia, to osiągi nie dorównują jeszcze takim rywalom jak Toyota et Hyundai. Konsekwencja Adriena Fourmaux pozwoliła jednak M-Sportowi na walkę z dwoma azjatyckimi producentami w często trudnych warunkach. W Chorwacji na bardziej „klasycznym” rajdzie różnica mogłaby być bardziej widoczna, stąd potrzeba ewolucji Forda Pumy.
Kierowcy M-Sport czują się swobodnie na chorwackim asfalcie?
Poza górą Richard Millener ma nadzieję, że powrót WRC na asfalcie może pozwolić swoim dwóm kierowcom w pełni wyrazić swój potencjał. „Jestem niesamowicie dumny z tego, co zespół osiągnął od początku sezonu i myślę, że nasze podejście dobrze nam służyło. zwierza się dyrektor prywatnej stajni. Adrien wykonał fantastyczną robotę, stając już dwukrotnie na podium i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co może zrobić w Chorwacji dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu. Grégoire [Munster] pokazał umiejętności i determinację i zapewnił nam kilka dobrych występów, choć pech miał wpływ na wyniki. Ale asfalt to jego ulubiona nawierzchnia i myślę, że możemy się tutaj spodziewać po nim dobrych czasów. »
Dla Adriena Fourmaux będzie to kwestia potwierdzenia dobrej formy w wydarzeniu, które szczególnie ceni. „Chorwacja to dla mnie naprawdę wyjątkowe wydarzenie. To był mój pierwszy raz w WRC w 2021 roku, gdzie zająłem 5. miejsce, pamięta Northernera, obecnie trzeciego w mistrzostwach. Bardzo podobają mi się drogi, z bardzo gładkimi odcinkami asfaltowymi, ale to też jedna z najtrudniejszych asfaltowych imprez sezonu. Przyczepność jest tak zmienna, że nie jest łatwo stwierdzić, gdzie jest przyczepność, a gdzie nie, ponieważ rodzaj asfaltu bardzo się zmienia. Musimy więc być bardzo precyzyjni, bo cięć też jest sporo. »
CZYTAJ TAKŻE > Program Rajdu Chorwacji 2024
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)