Jesteś w Hyundai od listopada 2013. Jaka jest Twoja rola dzisiaj?
Mimo, że jestem inżynierem zajmującym się rozwojem silników, to najpierw zajmowałem się warsztatem, a później silnikami klienta. Byłem wówczas odpowiedzialny za dział silników spalinowych, a od 2019 roku nadzorowałem układ napędowy (łańcuch trakcyjny. Przyp. red.), czyli silnik spalinowy, elektronika i skrzynia biegów. Od czasu uruchomienia projektu hybrydowego brałem udział w pierwszych spotkaniach FIA.
Gdybyś miał podsumować, co będzie oznaczać pojawienie się hybrydy…
Przy wszystkich płynach i układzie hybrydowym przełoży się to na około sto dodatkowych kilogramów. Zapewni to jednorazowy wkład w wysokości 134 KM, czyli 100 kilowatów, który będzie dostępny pod pewnymi warunkami.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)