W tym roku w FFSA Super Series behemoty kategorii GT1 ustępują miejsca GT3. I chociaż wielu żałuje odejścia Corvette C6.R i innych Saleen S7R, francuskie mistrzostwa GT nadal zapowiadają się ekscytująco.
Soheil Ayari mógł w zeszłym tygodniu zasiąść za kierownicą Audi R8, samochodu przygotowanego przez firmę Oreca, który w zeszłym roku stał się jednym z benchmarków w swojej kategorii, zdobywając tytuł FIA GT3 i kilka zwycięstw w mistrzostwach Francji.
„Testowałem ten samochód już w październiku ubiegłego roku i właśnie po tym teście Bruno i ja wybraliśmy AUDI spośród jego konkurentów. Zespół ORECA jest nadal tak samo wydajny jak zawsze, a my dobrze prowadzimy samochód”. deklaruje człowiek, który w czerwcu przyszłego roku będzie także pilotował Oreca O1 AIM w Le Mans.
Soheil będzie dzielić miejsce w niemieckim samochodzie ze swoim wiernym towarzyszem Bruno Hernandezem, który uważa, że nadal potrzebuje trochę jazdy, aby dobrze rozpocząć sezon:
„To pierwszy raz, kiedy wsiadłem do samochodu i ten pierwszy dzień testów utwierdził mnie w dokonanym wyborze. Pewne jest, że jest różnica w stosunku do starych GT1, do których byłem przyzwyczajony, ale Audi R8 GT3 to samochód, który muszę odkrywać i dostosowywać w kolejnych sesjach testowych, aby być gotowym na Nogaro. »
Obaj mężczyźni będą teraz kontynuować treningi aż do Pucharów Wielkanocnych, pierwszej rundy mistrzostw, które wspólnie wygrali w 2006 roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)