Kierujemy się do Dijon na FFSA GT

Po raz pierwszy od 2018 roku w dniach 16–18 czerwca w Dijon-Prenois odbędą się Mistrzostwa Francji FFSA GT

opublikowany 13/06/2023 à 11:41

Gautier uspokaja

0 Zobacz komentarze)

Kierujemy się do Dijon na FFSA GT

Spotkaj się w Dijon-Prenois © FFSA GT

Trzecie z sześciu spotkań Mistrzostw Francji FFSA GT W 2023 r. tor Dijon-Prenois osiągnie środek sezonu w najbliższy weekend. Po tradycyjnych spotkaniach Nogaro i Magny-Cours, ten etap wnosi powiew świeżości dla flagowych zawodów Francji. Ostatni raz FFSA GT odwiedził tor w Burgundii w 2018 roku.

Minęło pięć lat, ale tor Dijon-Prenois nadal cieszy się jednomyślnością wśród kierowców. Płynna i pagórkowata trasa o długości 3.801 metrów zapewnia emocje przy średniej prędkości ponad 160 km/h, co czyni ją najszybszą w sezonie.

Podczas ostatniego weekendu wiosny FFSA GT powita 35 GT4 i podzieli się kosztami z czterema innymi konkursami: Fanatec GT2 European Series, Mistrzostwami Francji FFSA Tourisme, Mistrzostwami FrancjiAlpine Elf Europa Cup i 2-litrowe trofeum Mitjet. W sumie w menu dostępnych jest 15 wyścigów, co stanowi napięty program dla widzów obecnych na obrzeżach toru Dijon-Prenois, którzy powinni się dobrze bawić!

W przypadku FFSA GT pierwszy wyścig rozpocznie się w sobotę o 1:16, a druga konfrontacja rozpocznie się w niedzielę o 00:15. 

Dzięki czterem zwycięstwom w dwa weekendy wyścigowe Christophe Hamon i Grégory Guilvert (Audi R8 LMS GT4 – Saintéloc Racing) są nietykalni w klasie Pro-Am od początku kampanii w 2023 roku. O ile nie będzie katastrofy, duet przekroczy kamień milowy w połowie sezonu w dużej mierze kontrolowali mistrzostwa. Na ich Toyota Ich najbliższymi pościgami są GR Supra GT4 Evo z zespołu Matmut Evolution, Jean-Luc Beaubelique i Jim Pla. Dzięki sukcesowi odniesionemu 15 lipca 2018 r. podczas drugiego wyścigu zostali także najnowszymi zwycięzcami wyścigu FFSA GT w Dijon. Szczęśliwy omen?

W Srebrnym Pucharze duety Nelson Panciatici-Loris Cabirou i Stéphane Lémeret-Corentin Tierce mają nadzieję, że ich Alpine A110 GT4 (model, który również zadebiutował w Dijon w 2018 roku) zespołu CMR pozwoli im utrzymać się w wyścigu o tytuł. 

Laurent Hurgon i Alain Ferté, czterokrotnie stając na podium w Am Cup, z dodatkowym bonusem w postaci zwycięstwa w drugim wyścigu na Magny-Cours (Alpine A110 GT4 Evo – wyniki grupy Autosport GP LS) wykazywały doskonałą regularność na początku sezonu. Dlatego obaj przyjaciele wystartowali w mistrzostwach.

Kto będzie liderem w połowie sezonu? Odpowiedź w niedzielę 18 czerwca w Dijon!

Lista uczestników

Horaires

Bilety

Gautier uspokaja

Dziennikarz MotoGP, Nascar, Rallye France, Endurance i Classic... Między innymi.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz