Tym razem Wilfried Merafina, jego synowie Matteo i Thomas, a także Pierre Couasnon znaleźli w tym pucharze preferowaną przez siebie ścieżkę: tę, która prowadzi do pierwszego stopnia na podium.
Prawdą jest, że samochód nr 29 CTF Delta Chandioux, który zwyciężył dzień wcześniej, po zjeździe z drogi zmuszony był do wymiany prawego przedniego trójkąta. Osiem minut spędzonych w boksie, które zdecydowanie wykluczyło go ze zwycięstwa.
« Kiedy zobaczymy ostateczny ranking, (6 miejsce, przyp. red.) jest powód do rozczarowania, ubolewał Kenny Provost. Myślę jednak, że wielu z nas ma takie samo rozumowanie.»
Jeśli chodzi o 73 (L'Auto Leclerc), zadowalało nas zapewnienie sobie drugiego miejsca aż do flagi z szachownicą.
Prawdą jest, że mając ponad 200 punktów przewagi w klasyfikacji generalnej nad swoim ostatecznym rywalem, Lamerą 26, potrafił utrzymać tempo, delektując się w ostatnich chwilach zawodów drugim tytułem Lamera Cup dla Emmanuela Orgevala i Benoîta Gruau i pierwsze miejsce dla Adriena Haranga.
W ostatnim wyścigu sezonu 75. (GL Autosport Team 75) Thierry Soave, Stéphane Di Duca i Julien Bros stanęli na podium.
W Pro-Am pierwsze miejsce zajęła 35-tka z ETC Racing 2 z bardzo dobrym 4. miejscem. Po stronie panów drużyna Lamera 59 w składzie Nourredine Tebbache, Frédéric Locatelli i Emmanuel Muller odniosła drugie zwycięstwo w weekend.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)