- Części 3e i 5e sur la grille de départ, les Toyota N°8 et N°7 ont bouclé cette première heure de course tout en haut du classement. Aux commandes de la GR010 N°8, Sébastien Buemi objął prowadzenie przy pierwszym hamowaniu Hunaudières przed Ferrari Nr 50 prowadzony przez Nicklasa Nielsena.
- Po tym wyprzedzeniu wyścig ożył po wypadku Cadillaca nr 311 należącego do Action Express Racing. Za kierownicą V-Series R Jack Aitken stracił kontrolę nad samochodem podczas ponownego przyspieszania z szykany Daytona na mokrej nawierzchni i gwałtownego uderzenia w ścianę. Uszkodzenia były znaczne, więc Brytyjczykowi nie pozostało nic innego, jak wrócić do garażu, aby naprawić połowę przedniej osi.
- Wtedy to na 40 minut interweniował samochód bezpieczeństwa, podczas którego kierownictwo wyścigu mogło po raz pierwszy poeksperymentować z systemem trzech samochodów bezpieczeństwa. Nastąpił okres zamieszania, podczas którego LMP2 przepuściły GTE Ams, po czym zamieniły się rolami na kilka chwil przed wznowieniem wyścigu po około 40 minutach przerwy.
- Po godzinie wyścigu Toyota nr 8 prowadzi przed Ferrari z numerem 51 od czasu, gdy numer 50 (obecnie 18.e ogólnie) po raz pierwszy zatrzymał się w nich 24 godziny Le Mans 2023. Toyota nr 7 punktuje na 3e position mais est menacée par un trio de Porsche 963 emmené par Felipe Nasr sur la N°75.
- W LM P2 IDEC Sport dotrzymuje kroku. Startując z pole position, trójkolorowa opona Oreca 07 z numerem 48 nadal znajduje się na szczycie rankingu kategorii, wyprzedzając N°41 WRT. W GTE Am AF Corse objął prowadzenie za kierownicą Ferrari 488 GTE EVO nr 54. Ściga ją Porsche 911 RSR-19 nr 56 z Project1.
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)