24-godzinny wyścig Le Mans 2022 wyjechał z dużą prędkością, bez najmniejszej neutralizacji pod żółtym torem lub samochodem bezpieczeństwa, po ośmiu godzinach wysiłku, trasa z podwójnym zegarem z Sarthe wystartowała w oparciu o nowy rekord odległości. Obecny pochodzi z 2010 roku, kiedy Mike Rockenfeller, Timo Bernhard i Romain Dumas przejechali w swoich Audi R397 TDI Plus 15 okrążeń. O północy, Toyota Gazoo Racing dominuje debaty w klasyfikacji generalnej. Samochody nr 7 i 8 kilkakrotnie zamieniały się kontrolą w wyścigu, a różnicę między dwoma hybrydowymi hipersamochodami mierzono w ciągu kilku sekund.
NA POKŁADZIE 👀
Kierując się w noc, wjedźmy na pokład Toyoty nr 8 – ze światłami działającymi jak macki percepcji 🔦
⏱️.https://t.co/4J3q5Z45q3@michel_sport | # LeMans24 | @FIAWEC | @TGR_WEC pic.twitter.com/nhqdH2krpr
— 24 godziny Le Mans (@24hoursoflemans) 11 czerwca 2022 r.
La Stabilny Cameron Glickenhaus poniósł porażkę na numerze 708, tym, który był najlepszy, dopóki Olivier Pla nie wypadł z wyścigu na torze Tertre Rouge i nie doznał przebicia opony (15. miejsce). Franck Mailleux-Richard Westbrook i Ryan Briscoe są trzeci, 2 okrążenia za Toyotami.
Wlać Alpine, wszelkie nadzieje na osiągi poszły na marne po zrzuceniu ośmiu okrążeń na naprawy związane ze sprzęgłem, a następnie cewką.
W LM P2 angielska drużyna Jota tańczy z ponad minutową przewagą na Oreca 07 włoskiej drużyny Prema. Sebastian Ogier (Richard Mille Racing) zajmuje 12. miejsce; Sebastiana Bourdais (Vector Sport) zajmuje 24. miejsce po wypadnięciu z toru i wystąpieniu problemu mechanicznego.
GTE Pro było pełne zwrotów akcji. Porsche objął prowadzenie z numerem 92 po przebiciu i uszkodzonym zawieszeniu Corvette z numerem 63, którego do 22:64 wydawało się nie do zdobycia. Corvette nr 911 zmieniła klocki hamulcowe i próbuje odzyskać oparcie na podium zajmowanym przez dwa oficjalne 488 RSR i Ferrari 51 GTE Evo dotychczasowych zwycięzców Piera Guidi-Calado w towarzystwie Serry (nr XNUMX).
Wreszcie w GTE Am Porsche 911 RSR Juliena Andlauera-Coopera MacNeila-Thomasa Merrilla ma wystarczającą przewagę, aby kontrolować swoje tempo nad Porsche z numerem 77 iAston Martin nr 33.
CZYTAJ TAKŻE > 24h. Le Mans – Lietz (Porsche) podsumowuje GTE Pro: „Wyścigi w najczystszej formie”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)