6 godzin Spa-H+5: Toyota wychodzi na ostatnią godzinę na prowadzenie

Jeśli Toyota TS050 Hybrid z numerem 8 utrzyma kontrolę w 6 Hours of Spa, Porsche 919 Hybrid z numerem 2 nie będzie miało szczęścia. Deszcz zaczął pojawiać się także w Belgii.

opublikowany 06/05/2017 à 19:38

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

6 godzin Spa-H+5: Toyota wychodzi na ostatnią godzinę na prowadzenie

Na godzinę przed zakończeniem 6-godzinnego Spa, Toyota ma na celowniku zwycięstwo w Ardenach z TS050 Hybrid nr 8 firmy Nakajima – Bum – Davidsona, natomiast w Belgii spadło kilka kropel deszczu.

Japoński LM P1 odzyskał kontrolę nad wyścigiem po zobaczeniu Porsche 919 Hybryda nr 2 Brendon Hartley, który prowadził, po kontakcie z tzwAlpine A470 nr 36 autorstwa Romaina Dumasa.

Hybrydowa Toyota TS050 nr 7 Conway - Kobayashiego również wyprzedził Porsche 919 Hybrid z numerem 2 i jest 32 cale od pierwszego miejsca, jedną sekundę przed Porsche 2 Hybrid z numerem XNUMX, które od startu zatrzymało się dodatkowo.

Porsche 919 Hybrid nr 1 firmy Lotterer – Jani – Tandy pozostaje 4. miejscem przed trzecią Toyotą TS050 Hybrid nr 9 firmy Sarrazin – Lapierre – Kunimoto i ENSO CLM P1/01 firmy Team ByKolles.

W LM P2 Alex Lynn (Oreca 07 n°26 – G-Drive) ma dobrą przewagę nad Ho-Pin Tung (Oreca 07 n°38 – Jackie Chan DC Racing) przed rozpoczęciem ostatniej godziny wyścigu. Oreca 07 nr 31 – Rebelia Vaillante Prost – Senna – Canal stracił dużo czasu podczas ostatniego postoju po interwencji na Var LM P2 i jest teraz trzeci przed siostrzanym samochodem nr 13 Beche – Piquet – Heinemeier-Hansson.

Walka wewnętrzna o godz Ferrari

Które Ferrari 488 nr 71 lub nr 51 wygra 6 Hours of Spa? To pytanie zadaje się przed ostatnią godziną wyścigu, gdy dwa włoskie GT zmiażdżyły całe wydarzenie.

Sam Bird utrzymuje przewagę nad Alessandro Pier Guidi, a Stefan Mücke ponad minutę straty do Forda GT nr 66 z zespołu Chip Ganassi Racing Team UK. Czwarte miejsce w tej kategorii zajmuje Andy Priaulx, wyprzedzając dwa Porsche 911 RSR i dwa Porsche XNUMX RSR. Aston Martin Przewaga.

W GTE Am Aston Martin utrzymuje prowadzenie z numerem 98 Dalla Lana – Lamy – Lauda, ​​który utrzymuje dużą przewagę nad Porsche 911 RSR z numerem 77 – Dempsey-Proton Racing of Dienst – Cairoli – Ried.

Ranking po pięciu godzinach

0 Zobacz komentarze)