Marka z pierścieniami doskonale rozpoczęła 6-godzinny wyścig COTA w Austin w Teksasie, będący szóstą rundą Mistrzostw Świata.Wytrzymałość 2016. Po Oliverze Jarvisie w EL1to jest Loic Duval co pozwoliło na R18 e-tron quattro nr 8 kontynuować swoją dominację, osiągając najlepszy czas w drugiej sesji rozgrywanej w nocy.
Francuz ustanowił wzorcowy czas, pokonując okrążenie trasy w Teksasie 1'47 ″ 235, poprzedzający siostrzany samochód nr 7 firmy Fässler – Tréluyer – Lotterer o 95 tyś. Za dwoma Audi znajdujemy te dwa Porsche 919 Hybrid Bernhard – Hartley – Webber i Dumas – Lieb – Jani, osiągały odpowiednio siedem i osiem dziesiątych sekundy.
Si la Toyota Davidson TS050 Hybryda nr 5 – Bum – Nakajima plasuje się bezpośrednio po Porsche, drugim japońskim LM P1 Kobayashiego – Sarrazin – Conway, szósty, traci 2″1 do wiodącego Audi.
W LM P2, 'SAlpine A460 nr 36 z Menezes – Lapierre – Richelmi zdominował sesję, ustanawiając najlepsze okrążenie w 1:56”318. Pierwszą trójkę w kategorii uzupełnia RGR Sport Ligier JS P3 z Gonzalez – Senna – Albuquerque, drugi ze stratą dwóch dziesiątych, oraz Oreca 2 G-Drive z Rusinov – Rast – Brundle.
Ford kontynuował dominację w GTE Pro na rodzimym terenie, GT nr 66 tandemu Mücke – Pla osiągając podwójną liczbę tego dnia. L'Aston Martin Vantage nr 95 Nicki Thiim i Marco Sorensen oraz drugi Ford GT Franchitti – Priaulx – Tincknell wspinają się do pierwszej trójki.
Trójkąt Dalla Lana – Lamy – Lauda był najszybszy w GTE Am, za kierownicą Astona Martina Vantage nr 98.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)